اخبار روز

جزئیات و زمان دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت منتشر شد.


به گزارش مانیبان، ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرکت هایی که سود سرمایه خود را پرداخت نکرده اند، گفت: مهلت قانونی این شرکت ها به پایان رسیده و هشت ماه قانونی از پایان سال 1402 گذشته است. شرکت ها سود سهام پرداخت می کنند یا خیر؟ طبق آخرین اطلاعات، خیر.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: شرکت هایی که سود سهام سرمایه را پرداخت نکرده اند همچنان از کارفرمایان خود شکایت دارند و تا جایی که می دانیم آنها نتوانستند این مطالبات را وصول کنند به همین دلیل سرمایه را پرداخت نکردند. سود سهام، اما زمانی که پرداخت اعلام شد.» خرداد برای مرحله سوم، سود سهام حفظ می شود.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: در صورت عدم واریز سود سهام این شرکت ها، سازمان بورس به طور قطع اقدامات مربوطه را بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که سهامداران برای واریز این سود دارند، انجام خواهد داد.

سود سهامی که اخیرا رئیس سازمان بورس درباره واریز فاز سوم گفته بود: امیدواریم خرداد برای وصول سود و پرداخت مابقی سود البته باید زمان دقیق آن توسط شورای عالی بورس تعیین شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا