اخبار روز سینما

به بهانه اکران اینترنتی جدیدترین فیلم محسن قرایی شمایل شهاب حسینی در فیلم «بی همچیز» که بعدها هادی حجازی فر آن را بازی کرد.

پس از دو سال فیلم «بی همچیز» به کارگردانی محسن قرایی وارد چرخه اکران آنلاین شد، فیلمی که قرار بود شهاب حسینی در نقش «دهدار» بازی کند اما پس از چند روز فیلمبرداری، هادی حجازی فر جایگزین شد. .

به گزارش ریمینو، فیلم «سین تودو» یکی از تولیداتی است که در اوج دوران کرونا در سال 2019 جلوی دوربین رفت، پروژه ای ستاره ای که در زمان ساخت سر و صدای زیادی به پا کرد. شهاب حسینی یکی او یکی از ستارگان این فیلم بود که به همراه هدا تهرانی، پرویز پرستویی، باران کوثری و… در فیلم «بی همچیز» در رسانه ها ظاهر شدند.

شهاب حسینی با این گریم در فیلم «بی همه چیز» جلوی دوربین رفت.

شهاب در این فیلم نقش 'دهدار' روستا را بازی کرد. همانطور که در عکس می بینید آرایش او متفاوت است. صورت تراشیده با سبیل های پرپشت و موهای نامرتب. او چند روزی جلوی دوربین بود اما در مسیر همکاری با محسن قرایی با مشکلاتی مواجه شد. اختلاف آنها در حین کار به حدی بالا گرفت که در نهایت به کناره گیری شهاب حسینی از فیلم منجر شد. پس از خداحافظی شهاب از پروژه، هادی حجازی فر جایگزین او شد تا نقش دهدار را بازی کند. ترکیب حجازی فر تقریباً شبیه شهاب حسینی است.

فیلم «بدون همه چیز» ابتدا در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سپس ساعت 14 زمستان به نمایش درآمد. «بدون همه چیز» از جمله فیلم هایی بود که در بازگشایی سینماها پس از دوران کرونا اکران شد. این فیلم در اکران عمومی خود توانست نزدیک به 10 میلیارد پلان بفروشد. «بی همه چیز» همزمان با آغاز نوروز 1403 وارد چرخه اکران آنلاین شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا