اخبار روز سینما

ایمی آدامز به فیلم At The Sea پیوست

به گفته منابع موثق، امی آدامز بازیگر آمریکایی، فیلم در دریا این فیلم توسط کورنل موندروتسو و کاتا وبر کارگردانی خواهد شد.

“امی آدامز” فیلم کنار دریا به کارگردانی کورنل موندروتسو و کاتا وبر. این فیلم که ساخت آن از خرداد آغاز می شود، داستان زندگی «لورا» در نقش «آدامز» را روایت می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


امی آدامز به At The Sea می پیوندد

داستان این اثر داستان شخصیت «لورا» است که پس از یک دوره توانبخشی طولانی برای تعطیلات به خانواده اش باز می گردد و با فراموش کردن اتفاقات بدی که تجربه کرده، سعی می کند زندگی جدیدی برای خود بسازد.

موندروزو و وبر با فیلم قطعاتی از یک زن به جشنواره فیلم ونیز رفتند که نامزدی اسکار را برای ونسا کربی به ارمغان آورد. این دو کارگردان پیش از این با فیلم خدای سفید برنده جایزه نوع نگاه جشنواره کن شده بودند.

امی آدامز

امی آدامز، نامزد شش جایزه اسکار، اخیرا فیلمبرداری فیلم کلارا و خورشید اثر تایکا وایتیتی را به پایان رساند و فیلم بعدی او ساحل شب خواهد بود که در 6 دسامبر 2016 اکران خواهد شد. آذر 1403) منتشر خواهد شد.

امی لو آدامز در 20 آگوست 1974 (29) به دنیا آمد. مرداد 1353)، بازیگر آمریکایی. او به خاطر نقش‌های کمدی و دراماتیکش شناخته می‌شود و سه بار در رده‌بندی سالانه پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پیوستن امی آدامز به At The Sea چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا