دانستنی ها

چگونگی خوابیدن شما نشان دهنده شخصیتتان است! /عکس

عادت های ما آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیستند. در واقع، چیزی به سادگی نحوه خوابیدن ما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت ما در بیشتر اوقات آشکار کند.

چگونگی خوابیدن شما نشان دهنده شخصیتتان است! /عکس

حالت شماره 1

اگر نمی توانید بدون دراز کشیدن به پهلو و چسباندن زانوهاتون بخوابید، شما فردی آرام و قابل اعتماد هستید. آزار دادن شما کار آسانی نیست و شما از آینده نمی ترسید. شما می توانید حتی در یک صبح سرد و خشن زمستانی لبخند بزنید و یکپارچه با هر تغییری که در زندگی شما رخ می دهد سازگار شوید.

حالت شماره 2

اگر بیشتر اوقات در وضعیت جنینی می خوابید، معمولاً به این معنی است که نیاز به محافظت، درک و همدردی را احساس می کنید. با این شکل از خواب، سعی می کنید خود را از مشکلاتی که در دنیای اطراف خود با آن مواجه می شوید جدا کنید. شما استعداد و پتانسیل بالایی در نقاشی، رقص یا وبلاگ نویسی دارید.

حالت شماره 3

اگر به شکم بخوابید و دست ها و پاهای خود را از هم باز کنید، شما رهبر هستید. شما همیشه پیشگام هستید و نظم را در زندگی خصوصی و حرفه ای خود نیز حفظ می کنید. احتمالاً ترجیح می دهید همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید و غافلگیری را دوست ندارید. پشتکار و احساس مسئولیت شما به شما کمک می کند تا به موفقیت های بزرگ دست یابید.

حالت شماره 4

اگر به پشت می خوابید، به احتمال زیاد فردی مثبت اندیش هستید که شیفته زندگی، همیشه در کانون توجه است و از معاشرت با دیگران لذت می برد. شما سرسختانه و با پشتکار اما معقول کار می کنید و همیشه حقیقت را انتخاب می کنید. کسانی که در این حالت می خوابند معمولاً شخصیت بسیار قوی دارند.

حالت شماره 5

اگر مثل یک سرباز هوشیار بخوابید، یعنی به پشت دراز بکشید و دستانتان را روی پهلوها بگذارید، احتمالاً شخصیتی منطقی و بالغی دارید و می‌دانید که در زندگی چه اهدافی دارید و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنید. شما می توانید سختگیر، دقیق و خواستار باشید، اما بیشترین انتظار را از خودتان دارید.

حالت شماره 6

اگر مانند فلامینگو با یک پا بالا می خوابید، احتمالاً شخصیتی غیرقابل پیش بینی دارید که در بیشتر مواقع انواع ماجراجویی ها را به خود جذب می کند و در عین حال، خلق و خوی شما به سرعت تغییر می کند که اطرافیانتان را گیج می کند. اغلب تصمیم گیری و انتخاب دشوار است. به طور کلی، شما ثبات و آرامش را در زندگی خصوصی و کاری خود ترجیح می دهید.

منبع سایت روزیاتو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا