اخبار روز سینما

فرزاد بادپا نوکر شاه چراغ شد


فرزاد بادپا قهرمان ماجرای شاهچراغ متولد دهه 1370 در روستای جوذر از توابع نورآباد استان فارس است. فرزاد بادپا ساکن شیراز، متاهل و دارای دو فرزند است. فرزاد بادپا نیروی خدماتی شرکتی حرم شاهچراغ بود که با خلع سلاح تروریست در حرم شاهچراغ رشادت های خود را به جهانیان نشان داد. فرزاد بادپا میگه بیمه منه. شاهچراغ بیگ، بسیار خوشحالم که در خدمت خلق الله هستم.فرزاد بادپا فیلم لحظه خلع سلاح تروریست فرزاد بادپا در شبکه های اجتماعی مورد تمجید قرار گرفت.

فرزاد بادپا خادم وفادار حرم شاهچراغ شد.

در بیست و چهارمین شورای عالی فرماندهان و افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حز. درخواست این غلام غیور و فداکار آرامگاه شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موافقت سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت. خدمتگزار ایثارگر و حکم استخدام وی صادر شد و همچنین در بیست و چهارمین شورای عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه خانواده خود به کربلا سفر کردند.

فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) بیست و دوم مرداد وی پس از حمله تروریستی به مقبره احمد بن موسی (ع) فداکارانه موفق شد نیروهای داعش را سرنگون کند.

فرزاد بادپا متولد دهه 70 در شیراز، نیروی خدماتی حرم شاهچراغ است که در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ موفق شد تروریست را خنثی کند و به عنوان قهرمان شاهچراغ شیراز و قهرمان ملی شناخته شود.

فرزاد بادپا

اثر اصلی فرزاد بادپا

فرزاد بادپا می گوید من به عنوان نیروی خدماتی در حرم شاهچراغ کار می کنم نیروی خدماتی از جاروکردن حرم تا نظافت آن را بر عهده دارد.

داستان خلع سلاح تروریست ها

فرزاد بادپا هم مثل خدمه حرم شاهچراغ روز حادثه مشغول کار بودم که ناگهان صدای تیراندازی مهیبی را شنیدم و به سمت محل آمدن صدا رفتم و دیدم یک تروریست با کلت و گلوله تیراندازی می کند. زنی که این زن را کتک زده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و او غرق در خون بود، بلافاصله به سراغ این تروریست رفتم و اسلحه او را از پشت برداشتم و روی زمین انداختم و دیگر افسران پلیس به سمت من آمدند، او می گوید ما هرگز فکر نمی کردیم کسی این کار را انجام دهد. می خواهند وارد شوند به حرم بازسازی شد.شاه چراغ برای انجام حمله مسلحانه.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا