اخبار روز سینما

اتفاق قابل پیش بینی سریال «پایتخت» که در شبکه آی فیلم پایتخت ۶ رخ داد متوقف شد/ آی فیلم سریال «پژمان» را جایگزین آن کرد.

شبکه آی فیلم که از سال گذشته پخش سریال پایتخت را آغاز کرده بود و فصل های مختلف این سریال را متوالی پخش می کرد، با پایان فصل پنجم پخش آن را متوقف می کند و به جای فصل ششم، سریال پژمان پخش می شود. ” پخش خواهد شد. ” به آنتن ارسال خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، سال گذشته و پس از توافق روسای سیما فیلم با محسن تنابنده و سیروس مقدم برای تولید فصل هفتم سریال پایتخت، این مجموعه تلویزیونی که نزدیک به یک سال از پخش آن نگذشته بود، از فایل و وارد شبکه آی فیلم شد.

فصل ششم پایتخت بعد از نوروز 1378 هرگز به طور کامل پخش نشد.

این شبکه ساعت 21 باکس خود را در اختیار سریال پایتخت قرار داد و پخش آن را طبق معمول از فصل اول آغاز کرد و بلافاصله پس از پایان هر فصل، فصل جدید را پخش کرد. از بعد از ظهر فروردین پخش فصل پنجم آغاز شده و قرار است مخاطبان آی فیلم شب چهارشنبه دوازدهم باشند. اردیبهشت ماه می توانید قسمت آخر را ببینید. طبق روال شبکه آی فیلم باید از بعدازظهر پنجشنبه سیزدهم باشد. اردیبهشت ماه ماه فصل ششم پخش می شود، اما به گفته مجری که در سایت رسمی آی فیلم منتشر شده است، این شبکه باکس 21 ساعت خود را به پخش سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت اختصاص داده و پایتخت را از صحنه خارج کرده است. برنامه زمانبندی انتقال

فصل ششم نوروز 1398 «پایتخت» از شبکه یک سیما پخش شد و این فصل صحنه درگیری مدیران سازمان صدا و سیما با عوامل سریال شد. پایتخت 6 به دلیل شروع همه گیری کرونا تکمیل نشد و دو قسمت آخر آن تولید نشد. در همان سال 1378 شبکه آی فیلم پخش سریال پایتخت را از فصل اول آغاز کرد اما فصل ششم آن را پخش نکرد زیرا دو قسمت آخر آن هنوز ساخته نشده و سریال ناقص است.

طبق پیش بینی ها شبکه آی فیلم فصل ششم پایتخت را پخش نخواهد کرد.
فصل ششم پایتخت با انتقادات زیادی از سوی طیف اصولگرایان مواجه شد.

بهمن گروه پایتخت در ماه 1398 دو قسمت آخر فصل ششم را تصویربرداری کردند و قرار بود این دو قسمت در شب عید نوروز ساعت 14 پخش شود. قاعدتاً شبکه یک باید فصل ششم را از ابتدا پخش می کرد و در نهایت دو قسمت آخر آن را پخش می کرد، اما این شبکه گزیده ای از فصل ششم را در شش قسمت تهیه کرد تا ممیزی های درج شده در این فصل به صورت غیرقابل تماشا خلاصه شود.

در واقع فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه آن در نوروز 1398 هرگز به طور کامل پخش نشد و تنها پخش آن خلاصه 6 قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز 1400 پخش کرد و حالا آی فیلم. . این کانال برای دومین بار آن را از زمان پخش مجدد فصل ششم به تعویق انداخت تا مشخص شود که این فصل در واقع از تلویزیون منع شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا