اخبار روز سینما

محبوب ترین مجری هم صداوسیما را ترک کرد

به گزارش پی ام آپ به نقل از برترین ها، داریوش فضیایی به زودی با سریالی جدید روی پلتفرم فیلمو حاضر می شود، بنابراین موج خروج مجریان سرشناس و محبوب از تلویزیون جبلی جلیلی تقریباً همه ژانرها و سلایق برنامه سازی و البته برنامه ریزی را در بر می گیرد. ، گروه های سنی مخاطبان.

تاریخ تولد داریوش فضیایی مرداد 1352 در تهران و آخرین فرزند خانواده است. مادرش گیلانی و پدرش آذری اهل سراب است. وی تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و در مقطع لیسانس از دانشگاه فارغ التحصیل شد. استفاده از عکس پدرش در بستر مرگ انتقادهایی را برانگیخت. فرضی در 29 خرداد او در سال 1393 پدرش را از دست داد.

فرضیایی در سال ۱۳۷۳ وارد صدا و سیما شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد. او بعداً در برنامه های رادیویی عصر جمعه در سبک های مختلف ظاهر شد. که بارزترین آنها «گل پاسور» و «ننه بلقیس» بودند. در سال ۱۳۷۶ با برنامه «آن و سن» با هدف انیمیشن های درخواستی کودکان پا به دنیای ویدیو و تلویزیون گذاشت. او در سال ۱۳۷۸ با سریال «ترنگ و پورنگ» در بین کودکان چهره شد و سپس در سال ۱۳۸۰ با بازی در برنامه کودک و نوجوان با نام هنری «عموپورنگ» در بین کودکان و بزرگسالان محبوب شد.

بر: آذر 1400 شایعه اخراج عمو پورنگ از صدا و سیما از خبرگزاری ها و شبکه های ماهواره ای مختلف پخش شد و جنجال های زیادی به پا کرد اما این شایعه از سوی واحد صدا و سیما تکذیب شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا