گلایه‌های امیر قلعه‌نویی در بازگشت به مکزیک

ملی‌پوشان ایران بلافاصله بعد از بازی سیاتل آمریکا را ترک کردند و بعد از پروازی که حدود 4 ساعت به طول انجامید، حوالی ساعت 4 صبح به وقت محلی به مکزیک رسیدند. این مسئله با نارضایتی امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران همراه شد و در گفت وگویی کوتاه با تصویربردار فدراسیون بار دیگر از نحوه میزبانی آمریکا گلایه کرد.
قلعه‌نویی هنگام ورود به هتل محل اقامت تیم ملی گفت: «ببینید چه روزگاری داریم؛ بعد از بازی با وجود آن فشاری که تحمل کردیم، سوار هواپیما شدیم و 4 صبح به وقت مکزیک است که به تیخوانا رسیدیم!»
سرمربی تیم ملی در ادامه سری تکان داد و وارد هتل محل اقامت ایران شد. او حالا امیدوار است با وجود تحمل مشقت‌های فراوان تیمش بتواند جواز حضور در مرحله حذفی را به دست بیاورد.

258258

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما