مهاجم تیم ملی با پرسپولیس قرارداد بست

به گزارش ورزش سه، آخرین خبر درباره مهاجم ۱۹ ساله و ملی‌پوش فوتبال ایران این است که او قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرده و به زودی باشگاه روبین کازان هم با صدور رضایتنامه او به صورت قرضی خبر جدایی دوباره طاهری را اعلام خواهد کرد.
پدر کسری طاهری که ارتباط نزدیکی با این بازیکن دارد و همواره امور جاری او پیش می‌برد، به طور رسمی اعلام کرده که قرارداد فرزندش با پرسپولیس امضا شده است.
سرتیپ طاهری درباره وضعیت کسری گفت: «در روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای با تیم های پایتخت نشین داشتیم؛ نهایتا با پرسپولیس به توافق رسیدیم و قرارداد داخلی امضا کردیم. تفاهم‌نامه سه جانبه خواهد بود و باید به تایید باشگاه روبین‌کازان هم برسد. روند اداری این موضوع ۲، ۳ روز طول می‌کشد اما قرارداد با پرسپولیس امضا شده است.»
به این ترتیب باید منتظر رونمایی رسمی باشگاه پرسپولیس از کسری طاهری باشیم؛ مهاجمی که فصل گذشته به صورت قرضی به پیکان رفت و درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و حالا قصد دارد این شرایط را در پرسپولیس تکرار کند.

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما