سرمربی تیم ملی ایران درباره عدم رسیدن به گل با وجود 10 نفره شدن حریف و تعویض هایی که وارد زمین شدند، تاکید کرد: من از تعویضیها راضی نبودم. به هر حال فوتبال همین است. مثل بازی قبل تعویض ها جواب می دهد ولی آنهایی که در این بازی وارد زمین شدند توقع ما را برآورده نکردند.
او افزود: به هر حال این بازی تمام شد و از حالا به بعد برای بازی با مصر آماده می شویم.
257 251
گردآوری شده از:خبرآنلاین