به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت های 2026 در اورلئان مقابل فرانسه قرار گرفت.
ست اول با برتری فرانسوی ها به پایان رسید اما ست دوم را شاگردان پیاتزا 25 بر 23 بردند.
این برای اولین بار بعد از 8 سال بود که تیم ملی والیبال ایران موفق شد یک ست از فرانسه بگیرد.
هر 5 بازی گذشته را ایران 3 بر صفر به فرانسه باخته است.
251251
گردآوری شده از:خبرآنلاین