صحبت‌های رونالدو پس از درخشش در جام جهانی؛ می‌گفتند باید خداحافظی کنم!

به گزارش ورزش سه، کاپیتان تیم ملی پرتغال که با ۲ گل در این مسابقه، هم به نخستین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در ۶ دوره مختلف جام جهانی گلزنی کرده و هم با ۱۰ گل از اوزه‌بیو به عنوان بهترین گلزن تاریخ پرتغال در جام‌های جهانی عبور کرد، بلافاصله بعد از پایان بازی رو به دوربین‌ها فریاد زد “I’m back”انتخاب زبان انگلیسی نشان می‌داد که رونالدو می‌خواهد همه دنیا پیامش را بشنوند. این پیام برای او اهمیت خاصی داشت.
رونالدو چند دقیقه بعد در کنار زمین در گفت‌وگو با شبکه اسپورت تی‌وی پرتغال، دلیل فریاد زدن جمله را توضیح داد.
رونالدو در پاسخ به این سوال که چرا مقابل دوربین‌ها چنین جمله‌ای فریاد زد، با لبخند گفت: “برای اینکه یادشان نرود.”
از او پرسیده شد آیا این بهترین پاسخ به انتقادهایی بود که بعد از بازی اول مقابل کنگو مطرح شده بود؟ رونالدو طبق معمول، کوتاه و قاطع جواب داد: “صد در صد!”
ستاره ۴۱ ساله پرتغال در ادامه از نمایش تیمش تمجید کرد و گفت: “خیلی خوشحالم، اما مهم‌تر از همه کاری بود که تیم انجام داد و اعتمادی که به هم داشتیم. در طول هفته ضربه‌های زیادی خوردیم و می‌دانستیم چنین اتفاقی می‌افتد، اما تیم خیلی خوب کار کرد و پیشرفت زیادی داشت. گاهی بعضی اتفاقات تلخ، نتیجه خوبی دارد.”
رونالدو که حالا رکورد بهترین گلزن تاریخ پرتغال در جام‌های جهانی را هم به تنهایی در اختیار دارد، تاکید کرد رکوردهای فردی برایش در اولویت نیستند.
او گفت: “شکستن رکوردها همیشه زیباست، اما مهم‌ترین چیز کمک کردن به تیم ملی برای رسیدن به اهدافش است. هدف اول ما صعود از مرحله گروهی بود. با ۴ امتیاز فکر می‌کنم صعودمان تقریبا قطعی شده است. خیلی خوشحالم.”
کاپیتان پرتغال در پایان، از هفته دشواری گفت که پشت سر گذاشته بود؛ روزهایی که پس از تساوی مقابل کنگو، انتقادها از او و تیم ملی پرتغال به اوج رسیده بود.
رونالدو گفت: “هر کسی کار کند، خدا هم کمکش می‌کند. می‌دانستم هم‌تیمی‌هایم هم کنارم خواهند بود. هفته سختی بود، هفته‌ای تاریک. انگار همه فکر می‌کردند دیگر از فوتبال خداحافظی کرده‌ام، اما مثل همیشه دوام آوردم، چون به کاری که انجام می‌دهم ایمان دارم. اعتراف می‌کنم هفته سختی بود، اما حالا ما برگشته‌ایم.”
۲۵۸۲۵۸

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما