به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، زهرا داودنژاد خواهر رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت اخیر این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است، گفت: رضا بعد از مدتی دچار عوارض شده است. پیوند کبدی که قبلا دریافت کرده بود چند سال پیش دوباره در بیمارستان بستری شد. در این مدت او چندین عمل جراحی را پشت سر گذاشت و اکنون در حال بهبودی و بهبودی است.

گفت: در این مدت با او صحبت کردم، رضا هوشیار است و می تواند صحبت کند. اما باید دوران نقاهت بعد از عمل را بگذراند.

داودنژاد تصریح کرد: رضا حدود یک ماه در بیمارستان مسیح دنشوری بستری بود و پس از آن حدود ده روز پیش به دلیل مشکل خاصی به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد و باید تحت نظر پزشک باشد. این بازیگر در خاتمه گفت: با توجه به اینکه سیستم بدنی وی در حال نوسان است، پزشکان چیزی در مورد زمان تعطیلات وی به ما نگفته اند، اما امیدواریم هر چه زودتر بهبود یابد.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *