مقاله در ساعت 2026-06-22 10:30:00 در بازتاب آنلاین منتشر شده است که با موضوع
«بازی برنده‌ها»؛ مستندی که پس از درگذشت احسان صدیقی اکران می‌شود میباشد و مسئولیت این مقاله به عهده ما نیست

«بازی برنده‌ها»؛ مستندی که پس از درگذشت احسان صدیقی اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «بازی برنده‌ها» آخرین فیلم احسان صدیقی است، فیلمسازی که اول دی ۱۴۰۴ در ۴۴ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. «بازی برنده‌ها» در نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» روی پرده رفت و جایزه ویژه دبیر در آئین اختتامیه به کارگردان تعلق گرفت.

«بازی برنده‌ها» درباره ابتلا به سرطان و افرادی است که درگیر این بیماری هستند.

عوامل تولید این پروژه عبارتند از فیلمنامه‌نویس و پژوهشگر: احسان صدیقی، تصویربردار: محسن استیری، صدابردار: حسن نجفی، صداگذار: آرش قاسمی، تدوین‌گر: فاطمه شیری، نویسنده‌ گفتار متن: احسان صدیقی، آهنگساز: آیسل صدیقی، تهیه‌کننده: احسان صدیقی، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«بازی برنده‌ها» دوشنبه ۱۵ تیر ساعت ۱۶ در سالن حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی نمایش داده می‌شود.

59243

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما