اخبار ارز دیجیتال

Vigo Swap چیست؟ نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WIGO را بیاموزید

زمان مطالعه: 9 دقایق

شبکه بلاک چین فانتوم از زمان آغاز به کار خود بر بازار قراردادهای هوشمند و پروژه‌های DeFi تمرکز کرده است و بر بهبود تجربه کاربر تمرکز کرده و به دنبال ایجاد زیرساخت برای آینده‌ای کارآمدتر است. ما می دانیم که برای موفقیت یک شبکه، باید از طریق راه حل های خلاقانه، مقیاس پذیر و کاربردی که قابلیت های شبکه را به نمایش می گذارد، کاربران را جذب کند. در همین راستا تا کنون پروتکل های قدرتمند زیادی بر روی شبکه ghostnet ساخته شده است که به دلیل عدم توجه به تجربه کاربری و سهولت استفاده نتوانسته کاربران را به خود جذب کند. در این میان یکی از پروژه های موفقی که بر اساس شبکه فانتوم ایجاد شده و به اهداف آن کمک می کند، صرافی WigoSwap است. Vigo Swap ادعا می کند که با ارائه مجموعه کاملی از محصولات DeFi که در یک رابط کاربری بصری ادغام شده اند، راه را برای موج بعدی پذیرش ارزهای دیجیتال هموار می کند. با توجه به اینکه صرافی WigoSwap طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد، گزینه ای جذاب برای همه کاربران به حساب می آید. به همین دلیل در مقاله امروز Crypto News نحوه کار با صرافی WigoSwap و همچنین نحوه خرید توکن WigoSwap با توکن WIGO را خواهیم آموخت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

صرافی WigoSwap چیست؟

Vigo Swap یک پلتفرم همه کاره است که می توانید به راحتی از مزایای DeFi (مالی غیرمتمرکز) لذت ببرید و با شرکت در بازی ها و مسابقات درآمد کسب کنید. این پلتفرم همه کاره خدمات مختلف مرتبط با DeFi از جمله صرافی غیرمتمرکز (DEX)، کشاورزی بازدهی و استیکینگ را با کمترین هزینه تراکنش (فقط 0.19٪) ارائه می دهد.

رابط کاربری صرافی WigoSwap به گونه ای است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به سرعت با این پروتکل آشنا شده و به راحتی از خدمات آن استفاده کنند.

Wigo Swap علاوه بر خدمات رایج دنیای DeFi، محصولات منحصر به فردی مانند WigoGalaxy و PREDICT را نیز ارائه می دهد که در عین سرگرمی، به کاربران فرصت کسب درآمد بیشتر از فضای وب 3 را می دهد.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال فانتوم چیست؟ معرفی توکن FTM

مزیت دیگر صرافی WigoSwap این است که با افزایش تعامل و تعداد کاربران، مکانیسم منحصر به فرد ضبط Gamified یا GBM آن منجر به کاهش عرضه توکن های بومی این اکوسیستم می شود. توکن بومی اکوسیستم WIGO Swap با علامت اختصاری WIGO شناخته می شود که حداکثر عرضه آن 2 میلیارد واحد است. مکانیسم رایت GBM WIGO Swap زمان رسیدن به این رقم را افزایش می دهد و از ثبات بلندمدت و رشد ارزش WIGO در طول زمان پشتیبانی می کند.

چه چیزی Vigo Swap را منحصر به فرد می کند؟

هدف اصلی صرافی WigoSwap ایجاد یک پروتکل DeFi زیبا و با کاربری آسان است که ضمن استفاده از قابلیت‌های شبکه فانتوم، موانع ورود کاربران جدید را کاهش دهد. چندین عامل کلیدی مزیت رقابتی را برای تبادل Vigo Swap ایجاد کرده است:

1. سادگی و قابل فهم بودن: تیم تبادل WigoSwap کاربر محور فکر می کند، راه حل های ساده ای برای مشکلات واقعی ایجاد می کند و از اصطلاحات پیچیده و راه حل های بیش از حد تخصصی اجتناب می کند. زیرا او معتقد است که DeFi باید پاسخگوی مشکلات کاربران باشد نه علت مشکلات بیشتر.

2. DiFi با GameFi: Wigo Swap از طریق WigoGalaxy و مینی‌بازی‌ها، عنصر سرگرمی را به DiFi تزریق می‌کند. WigoGalaxy در Wigo Swap دنیای جدیدی از گیمیفیکیشن را در بخش DeFi ایجاد می کند.

Vigo Swap چیست؟ نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WIGO را بیاموزید

3. ثبات و مقیاس پذیری: مکانیسم‌های کاهش تورم و اقتصاد WigoSwap حول محور پایداری طراحی شده‌اند. از طریق مکانیسم سوختگی Gameified، بخش قابل توجهی از عرضه توکن WIGO از چرخه خارج می شود و به ضد تورم شدن آن در دراز مدت کمک می کند.

4. کمترین کارمزد معامله ممکن: کمیسیون برای عملیات در Vigo Swap Exchange فقط 0.19٪ است.

5. هنر و NFT ها (توکن غیر قابل تعویض): تیم تبادل WigoSwap به شبکه ای از هنرمندان متصل است و با آنها برای ایجاد یک بازار NFT متمرکز بر مجموعه های با کیفیت بالا همکاری می کند. کاربران این پلتفرم می توانند یک کاراکتر منحصر به فرد به نام Wiggy تولید کنند که می تواند به عنوان PFP (توکن تصویر پروفایل) استفاده شود.

توسعه دهندگان صرافی WigoSwap چه کسانی هستند؟

تیم توسعه Vigo Swap متشکل از افراد با تجربه، جوان و با انگیزه است. سه بنیانگذار اصلی این پلتفرم عبارتند از:

1. هارون (هارون)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل: فارغ التحصیل MBA، با 8 سال تجربه تجاری در استارتاپ های مرتبط با فناوری، 6 سال سابقه مربیگری و مشاوره کسب و کار در شرکت های بین المللی از جمله Unilever و Expedia.

2. جیکوب (جیکوب)، یکی از بنیانگذاران و CTO: فارغ التحصیل علوم کامپیوتر، کارآفرین فناوری، محقق بلاک چین، طراح نرم افزار برای شرکت هایی مانند آمازون و WeTransfer.

3. اما (اما)، یکی از بنیانگذاران و اقتصاددان: دکتری اقتصاد، پژوهشگر حوزه فناوری های مالی.

همچنین ببینید: بهترین بورس معاملات آتی + بورس آتی برای ایرانیان

جدای از اینها، WigoSwap Exchange دارای تیمی از متخصصان جوان و با تجربه در زمینه های مختلف مانند برندسازی، گیمیفیکیشن، مدیریت محصولات نرم افزاری و مدیریت ارتباطات است. اعضای این تیم در سراسر جهان پراکنده هستند و همه تصمیمات به صورت جمعی گرفته می شود.

چرا Vigo Swap بر اساس فانتوم بود؟

یکی از مزایای قابل توجه فانتوم داشتن یک جامعه فعال و نوآور است. در کنار این، سرعت، امنیت، مقیاس پذیری، پایداری و هزینه های بسیار پایین شبکه فانتوم آن را به گزینه ای جذاب برای توسعه دهندگان تبدیل کرده است. توسعه دهندگان همیشه به ابزارهای جدید برای ساخت برنامه های خود نیاز دارند و خوشبختانه فانتوم همیشه در این زمینه عملکرد چشمگیری داشته است.

آموزش کار با صرافی WigoSwap

از جمله مهمترین خدمات اکوسیستم سوآپ ویگو، مبادله غیرمتمرکز آن است. برای شروع معامله توکن ها در صرافی WigoSwap، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. صفحه مبادله باز کن

2. کیف پول خود را به صرافی Vigo Swap متصل کنید. در این مرحله، به یک کیف پول سازگار با فانتوم نیاز دارید.

3. پس از آن، می توانید توکن هایی را که می خواهید معامله کنید، انتخاب کنید. با کلیک بر روی منوی کشویی موجود، رمز مورد نظر خود را مرور و انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید FTM را به USDC یا WIGO تبدیل کنید. همچنین، باید مقدار توکنی را که می خواهید مبادله کنید وارد کنید. در اینجا با تایپ مبلغ در یکی از قسمت ها، مقدار توکن در قسمت دیگر به صورت خودکار تخمین زده می شود. به عبارت ساده، اگر مقدار FTM مورد نظر برای معامله را وارد کنید، مقدار USDC یا WIGO دریافتی شما محاسبه خواهد شد.

Vigo Swap چیست؟ نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WIGO را بیاموزید

4. پس از بررسی جزئیات تراکنش بر روی گزینه Change کلیک کنید.

5. در پنجره بعدی جزئیات بیشتری از عملیات خود را مشاهده خواهید کرد. لطفا از صحت جزئیات اطمینان حاصل کنید.

6. برای تایید فرآیند روی گزینه Confirm Exchange کلیک کنید.

Vigo Swap چیست؟ نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WIGO را بیاموزید

7. در نهایت، می توانید جزئیات تراکنش خود را از طریق مرورگر FTMScan مشاهده کنید.

Vigo Swap چیست؟ نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WIGO را بیاموزید

نحوه خرید توکن WigoSwap از طریق Binance

ارز دیجیتال WIGO Swap در حال حاضر در صرافی بایننس فهرست نشده است، اما برای خرید توکن های WIGO با حساب بایننس خود، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. کیف پول قابل اعتمادTrustWallet) تخلیه: در شبکه فانتوم، چندین کیف پول ارزهای دیجیتال برای انتخاب وجود دارد که TrustWallet یکی از آنهاست. حتما از وب‌سایت اصلی TrustWallet دیدن کنید و افزونه رسمی مرورگر کروم و برنامه رسمی موبایل آن را دانلود کنید.

2. TrustWallet خود را نصب و پیکربندی کنید: کیف پولی که دانلود کرده اید را نصب و اجرا کنید. حتما عبارت بازیابی خود را در مکانی امن ذخیره کنید و آدرس کیف پول خود را یادداشت کنید. بعداً در مراحل 4 و 6 از آن استفاده خواهید کرد.

3. فانتوم را به عنوان ارز پایه بخرید: هنگامی که کیف پول شما راه اندازی شد، می توانید وارد حساب بایننس خود شوید و به خرید فانتوم بروید صفحه خرید و فروش ارزهای دیجیتال برو

4. فانتوم را از بایننس به کیف پول رمزنگاری خود بفرستید: پس از خرید فانتوم، به بخش کیف پول بایننس خود بروید. بر روی گزینه برداشت کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. شبکه را روی روح تنظیم کنید، آدرس کیف پول خود و مبلغی را که می خواهید انتقال دهید وارد کنید. روی گزینه برداشت کلیک کنید و منتظر بمانید تا توکن های ارواح در کیف پول اعتماد شما ظاهر شوند.

5. یک صرافی غیرمتمرکز را انتخاب کنید: چندین صرافی غیرمتمرکز برای انتخاب وجود دارد. فقط باید مطمئن شوید که کیف پولی که در مرحله 2 انتخاب کرده اید از آن صرافی پشتیبانی می کند. برای مثال، اگر از Trust Wallet استفاده می‌کنید، می‌توانید برای انجام تراکنش به صرافی 1 اینچی بروید.

6. کیف پول خود را وصل کنید: TrustWallet خود را با استفاده از آدرس کیف پول (از مرحله 2) به صرافی غیرمتمرکز متصل کنید.

همچنین ببینید: آموزش کامل کیف پول تراست + فیلم

7. روح نمادین شما محدوده معامله کنید: ارز دیجیتال شبح خود را به عنوان روش پرداخت و Vigo Swap را به عنوان ارز دیجیتالی که می خواهید دریافت کنید، انتخاب کنید.

8. اگر نام Vigo Swap ظاهر نشد، قرارداد هوشمند خود را جستجو کنید: اگر سکه مورد نظر شما در صرافی غیرمتمرکز فهرست نشده است، می توانید به https://explorer.fantom.network/ مراجعه کرده و آدرس قرارداد هوشمند آن را پیدا کنید. سپس قرارداد هوشمند را کپی کرده و در صرافی قرار دهید. مراقب کلاهبرداری ها باشید و حتما آدرس رسمی قرارداد توکن را وارد کنید.

9. تجارت را انجام دهید: برای تکمیل خرید توکن WIGO خود، روی گزینه Exchange کلیک کنید.

خلاصه

در این مقاله به معرفی صرافی WigoSwap می پردازیم و همچنین نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WigoSwap را آموزش می دهیم. Vigo Swap یک پروتکل کاملا جدید و مستقل است که سعی می کند منابع خود را صرف مواردی کند که کارایی بالایی دارند و می توانند کاربران بیشتری را جذب کنند. تیم صرافی WigoSwap متشکل از متخصصان و علاقه مندانی است که سال ها به فانتوم اعتقاد داشتند و اکنون در تلاش هستند تا تبادل توکن کارآمد، درآمد غیرفعال و سرگرمی در بخش DeFi را برای کاربران فراهم کنند. آنها معتقدند وب 3 فناوری انقلابی بعدی است و تجربه کاربری رمز موفقیت آن است. بنابراین برای موفقیت خود بر جذب کاربران جدید تمرکز می کنند.

Vigo Swap چیست؟ نحوه کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن های WIGO را برای اولین بار در اخبار ارزهای دیجیتال بیاموزید. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا