اخبار روز سینما

Across the Spider-Verse منتشر شد

سومین تریلر فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse انتظار می رفت: تریلر جدید این فیلم (Spider-Man: Across the Spider-Verse) دنباله فیلم Spider-Man: A Spider-Man (Spider-Man in the Spider-Verse 2018) توسط سونی در کانال یوتیوب این شرکت قرار داده شده است. در این تریلر شاهد قدرت واقعی شخصیت شرور داستان یعنی «لکه» (با صداپیشگی جیسون شوارتزمن) هستیم. در حالی که شخصیت شرور ما در تریلرهای قبلی فیلم چندان تهدیدآمیز به نظر نمی‌رسید، تریلر جدید نشان می‌دهد که چگونه “لکه” می‌تواند جهان‌های موازی را تهدید کند. در انتهای این مطلب می توانید آن را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با فیلم های دی جی با

می توانید تریلرهای قبلی این فیلم را در ادامه مشاهده کنید اینجا و اینجا همچنین نگاه کنید. همچنین اگر به پوستر و تصاویر این فیلم علاقه مند هستید می توانید اینجا و اینجا به آنها دسترسی داشته باشید.

خیلی خوب است که ببینیم «لکه» در آخرین تریلر تبدیل به یک تهدید جدی‌تر می‌شود، زیرا او قرار است شرور اصلی فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse و دنباله آن باشد.Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) پس از موفقیت فیلم اول به نویسندگی و تهیه کنندگی فیل لرد و کریستوفر میلر.

برای بیان داستان جذاب خود، Spider-Man: Across the Spider-Verse در حال حاضر رکوردهایی را در دنیای انیمیشن برای طولانی ترین زمان خود در اختیار دارد. بنابراین منطقی است که لرد و میلر تا آنجا که ممکن است برای ساختن «Across the Spider-Verse» زمان می‌برند، زیرا فیلم ده‌ها شخصیت کلیدی را به نمایش می‌گذارد. جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر، هایلی استاینفلد در نقش گوئن، عیسی رائه در نقش جسیکا درو با نام مستعار اسپایدر-وومن، کاران سونی در نقش مرد عنکبوتی هند، دانیل کالویا در نقش هابی براون/اسپایدر-پانک، ذکر شده است. همچنین برایان تیری هنری در نقش پدر مایلز، جفرسون دیویس و لونا لورن ولز در نقش مادر مایلز و بسیاری دیگر بازی می‌کنند.

Spider-Man: Into the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن 2023 روی پرده سینماها می رود. انتظار می رود این فیلم در دسامبر امسال از نتفلیکس پخش شود. Spider-Man: Into the Spider-Verse نیز در تاریخ 29 مارس 2024 اکران خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا