اخبار روز سینما جهان

5 نکته که باید در مورد همسر لیندسی لوهان بدانید!/آیا بادر شماس پدر خوبی است؟

نماینده لیندسی لوهان در 17 ژوئیه 2023 تأیید کرد که آنها اخیراً به اولین فرزند خود در دبی خوش آمد گفتند. اطلاعات بیشتر در مورد Bader Shammas را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

لیندسی لوهان بازیگر موفقی است که به خاطر بازی در فیلم‌های زیبایی مانند Mean Girls، Freaky Friday و The Parent Trap شناخته می‌شود.
او با بادر شمس، سرمایه دار از دبی ازدواج کرده است. این زوج در ترکیه به ماه عسل رفتند.
لیندسی در مصاحبه های جدید خود در مورد اینکه چقدر بادر را دوست دارد صحبت کرده است.
لیندسی و بادر در 17 ژوئیه 2023 به اولین فرزند خود که یک پسر است، خوش آمد گفتند.

لیندسی لوهان از طریق نماینده خود تأیید کرد که اخیراً با همسرش بادر شاماس در صفحه شش در 17 ژوئیه 2023 به اولین فرزندش خوش آمد گفت. این نماینده به این نشریه گفت: “خانواده عاشق روی ماه فرزندشان هستند.” و افزود که نام پسر جدید آنها لوای است. هیچ جزئیات دیگری، از جمله تاریخ دقیق تولد نوزاد، فاش نشده است. لیندسی و همسرش برای اولین بار در روز سه شنبه 14 مارس در یک پست احساسی اینستاگرامی خبر خوشحال کننده ای را که همه منتظرش بودند، به اشتراک گذاشتند. “ما برکت و هیجان داریم!” او در کپشن با چند ایموجی کودک زیر آن نوشت.

لیندسی در روز جمعه، 1 ژوئیه 2022 با انتشار یک سلفی زیبا از این زوج و نامیدن بادر “شوهر” خود اعلام کرد که ازدواج کرده است. سپس نماینده او این خبر را تأیید کرد و گفت که این زوج واقعاً ازدواج کرده اند. در ماه‌هایی که این زوج ازدواج کرده‌اند، لیندسی کاملاً روشن کرده است که از همسر جدیدش بسیار خوشحال است!

“من خوش شانس ترین زن جهان هستم. تو مرا پیدا کردی و می‌دانستی که من می‌خواهم خوشبختی و فیض را در آن واحد پیدا کنم. «از اینکه تو شوهر من هستی متحیر شدم. زندگی من و همه چیزم… هر زنی باید هر روز اینطوری احساس کند،” او یک ایموجی قلبی اضافه کرد.

5 نکته که باید در مورد همسر لیندسی لوهان بدانید:

1. بادر یک سرمایه دار بانکی است

بادر شاماس یک سرمایه دار است که به عنوان دستیار معاون رئیس جمهور در Credit Suisse، یک شرکت مدیریت ثروت بین المللی مستقر در دبی، امارات متحده عربی، خدمت می کند. او قبلاً تا سال 2017 به عنوان یک دستیار در BNP Paribas Wealth Management کار می کرد. او یک حساب کاربری در اینستاگرام دارد که خصوصی است.

2. او در کالج آمریکا تحصیل کرد

بادر قبل از اینکه در دبی ساکن شود، در سال 2010 مدرک مهندسی مکانیک را از دانشگاه فلوریدا جنوبی دریافت کرد. دو سال بعد، در حالی که در کالج بازرگانی جان اچ. سایکس که وابسته به دانشگاه تمپا است، مدرک لیسانس علوم مالی دریافت کرد. او همچنین سوابق تحصیلی خود را در صفحه لینکدین که اکنون حذف شده، فهرست کرده بود.

3. بادر دو سال است که با لیندسی ارتباط دارد

اگرچه این زوج جوان رابطه خود را نسبتاً خصوصی نگه داشته اند، اما گزارش شده است که این زوج تقریباً دو سال قبل از نامزدی یکدیگر را می دیدند. منبعی گفت: «روابط لیندزی با بادر قوی است. “او حدود دو سال است که با او بوده است.”

4. آنها ماه عسل خود را در ریویرای ترکیه داشتند

پس از عقد این زوج، بادر و لیندسی تصمیم گرفتند در ماه جولای با یک تعطیلات باشکوه در ریویرای ترکیه جشن بگیرند. لیندسی چند عکس متفاوت از ماه عسل خود که در بدروم ادیشن اقامت داشتند را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او چند عکس مختلف از خود در حال استراحت زیر نور خورشید در استراحتگاه زیبا به اشتراک گذاشت، و واضح است که این زوج بسیار خوشحال بودند!

5. به نظر می رسد همه لوهان ها او را تایید می کنند

قبل از اینکه این زوج عقد کنند، بادر شروع به پیوند با خانواده لیندزی کرد. در فوریه 2020، لیندسی عکسی از خود را با گروهی از دوستان خود در یک جشنواره موسیقی در دبی به اشتراک گذاشت. در این تصویر خواهرش علی لوهان، بادر و اعضای گروه راک باستیل حضور داشتند. در پستی که از آن زمان حذف شده است، لیندسی در اصل نوشت: «یک شب دوست‌داشتنی با خواهر و دوست پسرم برای چنین شبی جادویی است.»

به نظر می رسد مایکل لوهان آماده است تا لیندزی را به آغوش بادر برساند! پدر او گفت: «بر اساس آنچه که لیندسی تاکنون منتشر کرده است، تنها چیزی که می‌گویم این است که برای او و بادر بسیار خوشحالم و به تمام کارهایی که او در زندگی انجام می‌دهد افتخار می‌کنم. “خدا خیرشان بدهد.” حتی برادر کوچکتر او، داکوتا، نامزدی را تأیید می کند.

قبل از اینکه لیندسی و بادر با هم ازدواج کنند، مادر این بازیگر، دینا لوهان نیز نشان داد که مهر تایید خود را به سرمایه‌دار داده است. او در مصاحبه ای با Us Weekly در سال 2020 او را “مرد شگفت انگیز” خطاب کرد. هنگامی که لیندسی در دسامبر 2021 یک پست شب سال نو را به اشتراک گذاشت، مادرش نیز این پست را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و به دختر و داماد آینده خود عشق ورزید.

 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا