عمومی

3 میلیون نفر از مردم بریتانیا توانایی پرداخت هزینه گرم کردن خانه را ندارند

رسانه های بریتانیا از جمله گاردین گزارش دادند که آژانس امنیت بهداشتی بریتانیا هشدار هوای سرد صادر کرده و به افراد آسیب پذیر توصیه می کند خانه های خود را حداقل تا 18 درجه سانتیگراد گرم کنند، لایه های اضافی بپوشند و غذای گرم بخورند تا از خود در برابر کاهش دما محافظت کنند.

وزیران همچنین تأیید کردند که مردم در بیش از 300 منطقه کدپستی در انگلیس و ولز در روزهای آینده مبالغ مربوط به هوای سرد را دریافت خواهند کرد. پرداخت‌های 25 پوندی زمانی آغاز می‌شود که میانگین دمای هوا برای هفت روز متوالی 0 درجه سانتیگراد یا کمتر باشد.

اما بر اساس تجزیه و تحلیل بنیاد جوزف راونتری، حدود 710000 خانوار همچنان برای پرداخت هزینه لباس گرم، گرمایش و غذا مشکل دارند.

تخمین زده می شود که یک پنجم از 2.5 میلیون خانوار کم درآمد بدون غذا و گرمایش به سر می برند. نظرسنجی JRF از 4251 نفر در 40 درصد پایین درآمد، که در ماه گذشته انجام شد، همچنین تخمین زد که حدود 4.3 میلیون خانوار قبل از دوره سرما هزینه های خود را برای گرمایش کاهش داده اند.

JRF هنگامی که گزارش کامل خود را در هفته آینده منتشر می کند، می گوید که بیش از 7 میلیون خانوار از ژوئن حداقل یکی از وسایل ضروری را نداشته اند.

در سال جاری حدود 2.4 میلیون خانوار برای تامین قبوض خود پول وام گرفته اند یا از اعتبار استفاده کرده اند. سرمای فعلی به این معنی است که خانوارهای دارای افراد آسیب پذیر با تصمیم غیرممکن در مورد اینکه آیا بدهی بیشتری را برای گرم کردن خانه خود تا سطح توصیه شده توسط متخصصان بهداشت بپذیرند یا خیر، مواجه می شوند.

گاردین گزارش داد، راشل ایرواکر، اقتصاددان ارشد در JRF، گفت: «دولت باید ببیند که خانواده‌ها نمی‌توانند زمستان را با سطح حمایت فعلی پشت سر بگذارند.

«برای صدها هزار خانوار، انتخاب بین روشن کردن یا نبودن بخاری نیست. تحقیقات ما نشان می‌دهد که آن‌ها نمی‌توانند هیچ توصیه‌ای برای محافظت از خود در برابر تأثیرات کاهش شدید دما بپردازند.

MA/PR


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا