اخبار روز سینما

+ [2023]

ما سعی کردیم در مقاله + [2023] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی جزئی از برترین رسانه های سرگرمی هستند. در ادامه به معرفی بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی می‌پردازیم.

بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی و کمدی طرفداران زیادی را در دهه‌های اخیر جذب می‌کنند. از ژانرهای کمدی و ابرقهرمانانه گرفته تا ترسناک و عاشقانهانیمیشن ها به طور کلی برای تمام گروه سنین سرگرم کننده میباشند. در ادامه همراه ما بمانید تا با برترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی 2023 که قرار است به زودی منتشر شوند نیز آشنا شوند.

مقاله مکمل:

جامع‌ترین فهرست بهترین انیمیشن ای 2023

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی

بهترین انیمیشن ابرقهرمانی کمدی

شما می توانید فهرستی را بسازید بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینما
  • بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی 2023
بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی

پیدا کردن بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمی و کمدی می تواند مقداری نتیجه باشد. برای همین ابر لیستی از جذاب ترین انیمیشن های قهرمانی را آماده ساخت انیمیشن بعدی برای تماشا را انتخاب کنید. پس در ادامه برترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی 2023 و تاریخ همراه ما بمانید تا با بهترین ابرقهرمانی ابرقهرمانی کمدی آشنا.

بیشتر بخوانید:

ذهن مگا

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
ذهن مگا

پس از مگامایند، شرور فوق‌العاده، دشمن خوب، مترو من را می‌کشد، از آنجایی که دیگر کسی باقی نمی‌ماند، از شرور خسته می‌شود. او دشمن به نام تایتان ایجاد می‌کند که به جای قدرت‌هایش برای خیر، قصد دنیا را نابود می‌کند و مگامایند را برای اولین بار در زندگی خود در موقعیتی قرار می‌دهد تا دنیا را را.

Megamind یک انیمیشن بسیار محبوب می باشد که در سال 2010 منتشر شد. این انیمیشن در سال اکران خود، به سرعت به یکی از بهترین فیلم‌ها تبدیل شد. در میان کمدی و ابرقهمانه دهه قبل، این یکی از یادماندنی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین انیمیشن‌ها است.

قهرمان بزرگ 6

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
قهرمان بزرگ 6

Big Hero 6 که یک غیرمعمول از انیمیشن دیزنی و یک ویژگی مارول است، به عنوان داستانی غم و اندوه و قدرت علم می‌باشد. داستان این انیمیشن هیرو را دنبال می‌کند که برادرش در یک مکان آزمایشگاهی فاجعه بار دست می‌دهد که همچنین یک مکان از فناوری را می‌برد.

هیرو با دوستان و یک ربات شفادهنده به نام کار می‌کند، یک تیم ابرقهرمانی می‌دهد که در آن دانش علمی را برای نجات جهان آزمایش می‌کنند. اما چیزی که Big Hero 6 را از ابرقهرمانی متمایز می‌کند این است که در مورد غم هیرو است و می‌توان به صورت خشم خشم و ظاهراً ظاهر شود. این یک دوستداشتنی با برخی از جلوه‌های بصری خارق‌العاده است امیدوارم روزی دیزنی به دنباله‌های دنباله‌ای برای آن باشد.

Spider-Man: Into The Spider-Verse

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Spider-Man: Into The Spider-Verse

در این انیمیشن، مایلز مورالس به یکی از مردهای عنکبوتی تبدیل به واقع در واقعیت آنها نجات شهر نیویورک و توقف Kingpin با متحد متحد می‌شوند. این فیلم دنیای جدید مرد عنکبوتی و کاملاً کاملاً کاملاً است که ما همه چیز را انجام می دهیم که در مورد مرد عنکبوتی عنکبوتی جهان میدانیم ، به دور. ما با نوجوانی از بروکلین آشنا میشویم بنام ماحدود، که امکانات نام دنیای مرد عنکبوتی ندارد، اما در این ساختار تنها دنیای مرد نیست.

این انیمیشن مارول برای تمام اعضای خانواده مناسب است. کودکان به اندازه والدین خود لذت خواهند برد. از ابتدا تا انتها سرگرم کننده و پر تنش است. دارای یک هوشمند و فوق العاده سرگرم کننده گفتگوی بین شخصیت ها بسیار دقیق و منسجم اتفاق.

اعجوبه ها

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
اعجوبه ها

فیلم ابرقهرمانی و جاسوسی بِرَد برد در سال 2004 هیچکدام ار جذابیت خود را از دست نسادت. داستان این، در دنیایی اتفاق می‌افتد که در ابرقهرمان اساساً برای پنهان شدن شکایت می‌کردند که باعث شد باب احساس گمراهی و بیهدفی کند. .

به نظر می‌رسد وقتی یک مرموز با او می‌گیرد، دوباره فرصت قهرمان شدن را می‌کند، اما این جدید برای فوق‌العاده بودن او را با خانواده‌اش که همگی همگی ابرقدرت‌های خاص خود را دارند در تضاد تضاد قرار می‌دهند. ساخته The Incredibles لباس یک ابرقهرمانی یا یک فیلم جاسوسی دهه‌ی 1960 میلادی، اما در قلب خود، درباره یک خانواده و خطر واقعی دارد.

کاپیتان زیرشلوار

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
کاپیتان زیرشلوار

جورج و دو کودک تخیلی هستند که مدرسه افسرده هورویتز را به مکان بهتری تبدیل می کنند. آنها دشمن خود آقای کروپ را هیپنوتیزم می‌کنند و او به فوق‌العاده‌ای و در عین حال مهربان و مشتاق نام کاپیتان تبدیل می‌شود. حتی بدون مدیر عصبی خود، متوجه می‌شوند که کاپیتان زیرشلوار می‌توانند بسیار دردسرساز باشند.

در همین راستا، پروفسور پوپی‌پانتز سعی می‌کند خنده را ملویین خرخون از بین ببرد و جورج و هارولد متوجه شوید که باید با کمک کمک کنید. کاپیتان زیرشلوار جلوی این شرور و ملوین را بگیرید. این انیمیشن یکی از خنده دار ترین انیمیشن های ابرقهرمانی می شود.

تیتان های نوجوان می روند

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
تیتان های نوجوان می روند

در این سریال قدری شوخی بامزه گنجانده شده است اگر لحظه‌ای هواستان پرت، یک لحظه بامزه را از دست داد. این سریال خوش‌ریتم و تندوتیز ​​در هر دقیقه یک کمدی کمدی شوخی خنده دارد.

در اینجا داستانی کمدی از شخصیت های معروف دیسی شبیه رابین (اسکات منویل)، سایبورگ (کاری پیتون)، (تارا استرنگ) استارفایر (هیندن هیندن) و بیست بوی (گرگ سایپز) روایت می‌شود و ما این قهرمان‌ها را نه در کسوت همیشگی همیشگی‌های جدی‌شان، بلکه به عنوان به‌عنوان بامزه می‌بینی. که بیشتر جر و بحث درباره تکنولوژیهای دهه 80، فلسفه های سیاسی رقص و اینجور چیزها هستند.

شگفت انگیزان 2

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
شگفت انگیزان 2

در ابر خانواده پار خود را به عنوان قهرمان، در حالی که باقی مانده است که قهرمانی ویژه آنها هنوز غیرقانونی است. پس از پس از جستجوی ناموفق برای انجام دادن Underminer دستگیر می‌شوند، آنها تاریک به نظر می‌رسد.

با این حال خواهر و برادر ثروتمند ثروتمند Deav از Devtech با پروژه‌ای برای بازسازی تصویر عمومی و وضعیت قانونی Supers، با Elastigirl به عنوان نمونه درخشان، امید امید را به ارائه ارائه

آقای شگفت‌انگیز فعلاً مجبور شده است در خانه بماند تا از مراقبت کند، خانواده را یک چالش دلهره‌آور می‌بیند به‌ویژه وقتی که قدرت‌های تازه ظهور کرده جک جک، مدیریت مدیریت او را به غیرممکن غیرممکن تبدیل می‌کند. با این، elastigirl نگرانی‌های خاص خود را برای مقابله با تهدید ابرشرور جدید، screenslaver دارد، با کنترل ذهن خود دیگران را ویران ویران می‌کند. ELASTIGIRL باید رمز راز این دشمن را که دارای طرح‌های جهان است، با و دوستان پار که هدف اصلی این شرور هستند، حل حل است. این انیمیشن یکی از خنده دار تاریخ ترین انیمیشن های ابرقهرمانی است.

فیلم لگو بتمن

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
فیلم لگو بتمن

فیلم لگو بتمن هزینه‌ای ژانر ابرقهرمانان گریم دارک (Grim Dark) که بتمن بخشی از آن بوده است، بسیار مهم است، اما نکته کلیدی آن چیزی است که باعث می‌شود خنده دار خنده دار شدن آن باشد. لحظات و طنز در این فیلم اساسا بدون توقف دارند، بنابراین اگر یکی از آن‌ها تأثیرگذار باشد، جای آن‌ها بعد از طنز دیگر تکرار می‌شود. اما با وجود این‌ها جنگ بتمن با جوکر ادامه دارد، چیزی که فیلم‌های کمیک برای دیدن آن به سالن‌های سینما می‌آیند. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی است.

لیگ سوپرپت ها

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
لیگ سوپرپت ها

این اثر به دو تا از بهترین کارگردانان مطرح به نام‌های Jared Stern و Sam Levine ساخته شده و در 20 می 2022 اکران خواهد شد. .

این انیمیشن در اکشن، به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی به شماره، به همکاری سگ با گربه های پرنده می پردازد که برای جلوگیری از جنایت های پیش آمده، از هیچ کمکی به یک دیگر، دریغ.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما

سال روشن

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
سال روشن

داستان این انیمیشن شخصیت شخصیت دوست داشتنی دنیای داستان بازی‌ها باز لایتیر می‌باشد با صداپیشگی بازیگر معروف، کریس ایوانز همراه است.

داستان این روایت داستان باز لایتیر جوان را چگونه از یک خلبان به یک تکاور فضایی می‌شود نشان می‌دهد. انیمیشن لایتیر در تابستان امسال در سینما اکران بعد از آن در دیزنی پلاس برای کاربران به نمایش رفت.

بیشتر بخوانید:

ترسناک‌ترین استاپ موشن‌های وحشتناک

Spider-Man: Across the Spider-Verse

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Spider-Man: Across The Spider-Verse

فیلم انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی، یک موفقیت بزرگ در گیشه را برای سنی به ارمغان آورد. همچنین نظران را بسیار جلب می کند و حتی می تواند اسکار انیمیشن سال را برند4.

با این اصلاً دور از انتظار نبود که سونی قسمت دوم این انیمیشن را تایید و زود آغاز کرد. قسمت اصلی، شخصیت اصلی این قسمت نیز مایلز بود و مرد عنکبوتی‌های دیگری نیز از جهان‌های موازی مختلف در آن حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت های سریال مردک بوتی ژاپنی که در سال 1970 در این فیلم حضور خواهد داشت.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

در این جدید، برادران لاک پشت در حالی که به دست آوردن عشق شهر نیویورک می‌کنند، با ارتشی از جهش یافته‌ها روبرو می‌شوند. انتظار می‌رود این انیمیشن جدید در 4 آگوست 2023 منتشر می‌شود. با توجه به محبوبیت لاکپشت‌های نینجا، فروش این فیلم در باکس آفیس قرار است ببالد. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های قهرمانی کمدی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و فیلم های فیلم های روز مراجعه کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا