اخبار روز

2 وام بالای 200 میلیون با اقساط بلند مدت

با توجه به دسته افرادی که وام 200 میلیون تومانی از بانک دریافت می کنند دی اگر مایل به این کار هستید باید حداقل سه ماه از سپرده گذاری شما در این مجموعه گذشته باشد. برای دریافت این مبلغ حمایتی، افراد باید حامی رسمی داشته باشند. البته اعتبار وام گیرنده نیز توسط مدیر تسهیلات بانک بررسی می شود تا اقساط بدون مشکل بازپرداخت شود. نرخ سود این وام بسته به میانگین حساب مشتری متفاوت است و بین 10 تا 23 درصد در نوسان است. پس از دریافت این تسهیلات، پرداخت اقساطی حداکثر ظرف مدت 60 ماه امکان پذیر است.

با احتساب شرایط تسهیلات مذکور، مدت بازپرداخت و حداکثر سود، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. سود کل این وام 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد بود.

این وام به کارکنان شرکت ها و سازمان هایی که دارای حساب بانکی هستند تعلق می گیرد دی نیز پرداخت می شوند. برای بهره مندی از این فرصت، کارکنان و همکاران طرف قرارداد باید معرفی نامه ارائه دهند.

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که در سال 1398 با هدف تسهیل و امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در کلیه امور سازنده و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در حوزه های پولی، مالی و بانکی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، این مجموعه انواع خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می کند.

وام برای بازنشستگان یکی مطالبات مستمری بگیران به صورت وام فوری، وام خرید جهیزیه و موارد دیگر تسویه می شود. شرایط ضامن و بازپرداخت وام متفاوت برای بازنشستگان اعمال می شود. اعتبار بازنشستگی وضعیت ثابتی نیست و تحت تاثیر شرایط و مولفه های مختلفی است. وام برای بازنشستگان همیشه یکی یکی یکی از موضوعاتی است که در مجلس مطرح می شود.

در این خبر به بررسی ثبت نام وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن بانک رفاه، شرایط ضامن و اقساط پرداختیم.

مشمولین تامین اجتماعی که فیش واریزی آنها به این مجموعه مراجعه می‌کند می‌توانند برای کارکرد رفاه کالا این مجموعه اقدام کنند.

این وام 200 میلیون تومانی برای افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه شد. افرادی که کارمند هستند و فیش های سپرده آنها متعلق به بانک رفاه است می توانند برای دریافت وام 200 میلیونی از این مجموعه با سود 18 درصد اقدام کنند. برای درخواست این وام، باید یک برگه حقوق و اعتبار کار داشته باشید.

پیش پرداخت مورد نیاز برای دریافت این وام اعلام شده است و متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک نقدی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید حداکثر ظرف مدت 10 ماه این وام را بازپرداخت کنند.

با این گزینه افراد می توانند انواع کالاها را در فروشگاه های طرف قرارداد خریداری کنند. به طور کلی این فروشگاه ها فروشگاه های زنجیره ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند.

در وب سایت اصلی این بانک می توانید لیست شعب احزاب این گروه را بیابید. مراکز اعتباری ین به صورت کارت اعتباری ارائه می شود و در صورتی که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد، کل مبلغ به متقاضی پرداخت می شود.

مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که کل مبلغ وام مذکور را دریافت می کنند باید حداقل ماهیانه 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان با نرخ سود 18 درصد و بازپرداخت 10 ماهه پرداخت کنند. سود کل این تسهیلات 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان و کل مبلغ وام و سود 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان است.

امروزه خدمات بانکداری الکترونیکی یکی یکی از موضوعاتی است که مردم در بانک ها به آن توجه می کنند. در واقع کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک ها به معیاری برای انتخاب بانک مورد نظر برای افتتاح حساب تبدیل شده است.

از جمله این اپلیکیشن های اندرویدی یکی یکی از مهمترین اشکال ارائه خدمات بانکی به مشتریان محسوب می شوند. بانک مسکن تلاش کرده تا از طریق اپلیکیشن موبایل بانک مسکن خدمات زیادی را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه ای را منتشر کرده است که برای تمامی مشتریان این بانک ضروری تلقی می شود.

پس از باز کردن حساب در یکی در شعب بانک مسکن می توانید به صورت 24 ساعته به خدمات موبایل بانک مسکن دسترسی داشته باشید و بسیاری از کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به جزئیات سپرده و کارت یکی این یکی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

همچنین می توانید درخواست ارسال فاکتور از طریق ایمیل کنید که از دیگر ویژگی های جذاب اپلیکیشن موبایل بانک مسکن است.

انتقال پول یکی را یکی این یکی از آن فرآیندهای پیچیده ای است که مشتریان هر بانکی در طول روز به آن نیاز دارند. اپلیکیشن موبایل بانک مسکن به شما این امکان را می دهد که به راحتی پول خود را از کارت خود انتقال داده و به حساب دیگران واریز کنید.

در واقع می توان پول را به روش های مختلف انتقال داد، از جمله روش محبوب و پرکاربرد کارت به کارت یکی این یکی از مزیت های برنامه همراه بانک مشان برای مشتریان است. به راحتی می توانید رسید حواله را برای فرد مورد نظر ارسال کنید.

تسهیلات یکی دیگر از خدمات این اپلیکیشن است که بدون شک نکته مهمی برای مشتریان بانک مسکن است. از طریق این اپلیکیشن می توانید اطلاعات نرخ و در صورت لزوم نرخ تسهیلات خود را بپردازید. این برنامه همچنین شامل خدمات تست است که به شما امکان می دهد وظایفی مانند تست های امتحانی را انجام دهید.

پرداخت صورت حساب یکی این یکی دیگر از فرآیندهای پرداختی است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. با بانک مسکن موبایل به راحتی می توانید قبوض آب و برق خود را بررسی و پرداخت کنید. حتی برای برخی از خدمات پرداخت دیگر مانند خرید شارژ و بسته های اینترنتی که از سخت ترین عملیات ها هستند، می توانید برای رفع نیاز خود به اپلیکیشن موبایل بانک مسکن اعتماد کنید.

سوالاتی مانند مسدود کردن کارت یا گزارش مفقود شدن کارت نیز با این برنامه قابل رسیدگی است. در نهایت باید گفت که تابع جالب نرخ ارز نیز در این برنامه گنجانده شده است.

Masan Bank Companion اپلیکیشنی کاربردی و قابل اعتماد برای مشتریان بانک ماسان است که نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا