اخبار روز

فروشگاه لوازم خانگی در قم ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد!/جزئیات

پرونده یک مغازه متخلف در قم که انواع مختلف ظروف آشپزخانه قاچاق شامل چهار عدد دیگ کریستال، 12 عدد کوزه و لیوان، 2 عدد ست کریستال، سه عدد قابلمه و 31 عدد تابه کریستال به ارزش سه میلیارد را عرضه می کرد. و 338 میلیون ریال در اداره یکم اداره کل به تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه بیش از 13 میلیارد ریالی کسب و کار عرضه کننده مجرمان عرضه کالای قاچاق برای آشپزخانه خبر داد.

به گزارش فارس، تقی حسام در گفت وگویی گفت: پرونده مغازه ای در قم که انواع ظروف آشپزخانه قاچاق را عرضه می کند شامل  چهار سِت قابلمه بلور، 12 دست پارچ و لیوان، 2 دست سرویس بلور، سه دست سرویس قابلمه و 31 عدد تابه بلوری به ارزش سه میلیارد و 338 میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اضافه کرد: شعبه به خاطر ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و همچنین ضبط کالاهای قاچاق، متهم را به پرداخت 13 میلیارد و 353 میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالاهای کشف و ضبط شده محکوم کرد.

حسام گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این فروشگاه، این کالاها را مشکوک به قاچاق کشف و پرونده را به اداره کل تعزیرات قم ارجاع دادند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا