اخبار روز سینما جهان

۸ سریال کره‌ای که طرفداران «کِی‌پاپ» نباید از دست بدهند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، از به تصویر کشیدن تمرینات سخت و فداکاری های لازم برای تبدیل شدن به یک بت موفق تا بررسی روابط پیچیده و جایگاه قدرت در این صنعت؛ مجموعه‌ای که در اینجا معرفی می‌کنیم نگاهی عمیق و فریبنده به دنیای موسیقی پاپ کره‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ برخی از این سریال‌ها را می‌توان در زمره بهترین سریال‌های کره‌ای تاریخ دانست که با ایده‌های منحصربه‌فرد، بازیگران با استعداد و روایت‌های صمیمانه‌شان مخاطبان را مجذوب خود کرده‌اند.

فرقی نمی کند داستان این سریال ها مسیر رویایی بت های تازه کار باشد یا چالش های پیش روی ستاره های سرشناس. در هر صورت، آنها ترکیبی از عاشقانه، طنز و درام را ارائه می دهند. از طریق روایت‌های جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی، این درام‌ها نه تنها سرگرم‌کننده هستند، بلکه به روشن کردن واقعیت‌های صنعت کی‌پاپ کمک می‌کنند و تماشای آن‌ها را برای طرفداران موسیقی پاپ کره‌ای ضروری می‌کنند.

1. تقلید (2021)

سریال «تقلید» برای کسانی که به دنبال درک عمیق تری از دنیای موسیقی پاپ کره ای هستند از نان شب اجباری تر است! این سریال با بازی گروهی از هنرمندان که بت های واقعی کی پاپ هستند، تصویری واقعی از چالش ها و فشارهای این صنعت ارائه می دهد. داستان سریال حول محور لی من ها می چرخد. دختری که پا به دنیای پیچیده تقلید صدای خواننده مشهور می گذارد و در عین حال با شکست اولین اجرای خود دست و پنجه نرم می کند. «تقلید» که داستان Man-ha را روایت می‌کند، به طور مؤثری ماهیت بی‌رحمانه دنیای بت را به تصویر می‌کشد و تلاش‌های هنرمندان مشتاق را برجسته می‌کند.

2. مدیریت برتر (2018)

سریال «مدیریت برتر» با نگاهی نوآورانه و تلفیقی از دنیای واقعی و ماوراء طبیعی، تصویری جذاب از صنعت کی پاپ ارائه می دهد. در این سریال سئو یون سو نقش یون سونگ را بازی می کند. یک کارآموز سابق با توانایی دیدن آینده. این ویژگی خارق‌العاده یک لایه جذاب به داستان سریال درباره چالش‌های گروه‌هایی که سعی در ساخت آن دارند اضافه می‌کند. به عنوان یک سریال فانتزی کره ای، “مدیریت برتر” به خوبی ماهیت بی رحم این صنعت را به تصویر می کشد. جایی که رسوایی ها می توانند به راحتی باعث موفقیت یک گروه یا شکستن آن شوند و فشار برای رسیدن به قله موفقیت زیاد است.

بازی Ahn Hyo-sup به عنوان نقش اول مرد مکمل عملکرد Seo Eun-soo است و پویایی جالبی برای سریال ایجاد می کند. «مدیریت برتر» که برگرفته از یک رمان و فرضیه داستانی منحصربه‌فرد آن است، خود را از دیگر سریال‌های این ژانر متمایز می‌کند. این مجموعه با تمرکز بر پشت صحنه دنیای کی پاپ و نقش مدیران در هدایت هنرمندان و غلبه بر موانع، چشم اندازی گیرا از رویاها و فداکاری های بت های مشتاق ارائه می دهد.

8 سریال کره ای که

3. ای قلب من; شاهکار (2021)

برخلاف داستان های موفقیت معمول در دنیای کی پاپ، «بت; «شاهکار» به سراغ گروه دخترانه «پنبه نبات» می رود که پس از شش سال فعالیت با موفقیت محدود در آستانه انحلال هستند. این سریال با به تصویر کشیدن سختی های هنرمندانی که به شهرت همسالان خود نمی رسند، چهره ظالم این صنعت را به تصویر می کشد.

از آنجایی که اعضای کاتن پلنت با آینده نامشخص خود دست و پنجه نرم می کنند، عزم آنها برای کنترل سرنوشت خود به عمق و اصالت روایت می افزاید. تمرکز نمایش بر تلاش نهایی گروه برای برنده شدن در یک نمایش موسیقی قبل از انحلال، تصویری واقع گرایانه از چالش هایی را ارائه می دهد که بسیاری از بت ها با آن روبرو هستند. آشفتگی عاطفی اعضای گروه در مسیرشان، مخاطب را به سمت همذات پنداری عمیق با شخصیت ها سوق می دهد و تلخی دنیای سرگرمی رقابتی را نشان می دهد. این مجموعه با داستانی خوش ساخت و اجراهای طبیعی، نگاهی گیرا و قابل تامل به بخش نادیده گرفته شده دنیای کی پاپ ارائه می دهد.

4. رویای طولانی (2011)

«رویای طولانی» که در یک محیط دبیرستان و داستانی در مورد دانش آموزانی که آرزوی تبدیل شدن به ستاره های کی پاپ را دارند، نگاهی طنزآمیز و در عین حال جذاب به تلاش برای شهرت دارد. این سریال به طرز ماهرانه‌ای انگیزه‌های مختلف علاقه هر شخصیت به موسیقی را به تصویر می‌کشد. این انگیزه ها از حمایت مالی از خانواده تا درخشش در کانون توجه طرفداران پرشور متغیر است.

حضور ستارگان کی پاپ مانند IU، Ok Tae-yeon و Jang Wooyang، در میان دیگر بازیگران، به شخصیت دانش‌آموزانی که در راه رسیدن به رویاهایشان با چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند، اعتبار و عمق می‌بخشد.

“Dream Long” با بررسی فداکاری ها و تعهد لازم برای موفقیت در دنیای رقابتی کی پاپ، لایه ای واقع گرایانه به داستان اضافه می کند. به تصویر کشیدن مبارزات شخصیت ها نه تنها جذاب است، بلکه زمینه را برای گفتگوهای مهم در مورد فشارهایی که هنرمندان مشتاق کی پاپ در راه رسیدن به رویاهای خود با آن مواجه می شوند، فراهم می کند.

8 سریال کره ای که

5. بگذار شوالیه تو باشم (2021)

«بگذار شوالیه تو باشم» ممکن است برای برخی از مخاطبان دور از دسترس باشد، اما در دنیای درام های کره ای با محوریت بت های کی پاپ، ایده منحصر به فردی را ارائه می دهد. در این سریال جونگ این سان نقش «این یون جو» را بازی می کند. یک دکتر جوان در ماموریتی برای درمان اختلال راه رفتن در خواب یک بت محبوب با بازی لی جون یانگ. این سریال با کاوش در چالش‌هایی که بت‌ها با آن روبرو هستند، از جمله نیاز به حفظ تصویری بی‌عیب علی‌رغم درگیری‌های شخصی، به روایت عمق می‌بخشد.

شخصیت‌های سریال در حالی که با عوارض درمان دست و پنجه نرم می‌کنند و بیماری این بت را مخفی نگه می‌دارند، سفری برای خودیابی را آغاز می‌کنند. نگاه تازه «بگذار شوالیه تو باشم» به رابطه پزشک و بت در کنار بازی درخشان بازیگران اصلی، این سریال را از دیگر آثار این ژانر متمایز می کند. این مجموعه با برجسته کردن فشارها و فداکاری‌هایی که با دستیابی به شهرت همراه است، تجربه‌ای جذاب را برای کسانی ایجاد می‌کند که به دنبال برداشتی متفاوت از صنعت کی‌پاپ هستند.

6. بت نیمه‌وقت (2017)

«بت پاره وقت» با توانایی خود در ایجاد تعادل بین طنز و اصالت، خود را از دیگر درام های کره ای بت محور متمایز می کند.

این سریال با پیش‌فرض غیرمعمول خود که بر تلاش‌های یک تهیه‌کننده کارکشته برای تشکیل یک گروه بت‌های مختلط تمرکز دارد، جایگاه منحصربه‌فردی در دنیای درام‌های کی‌پاپ پیدا کرده است. این سریال روند سخت هنرمندانی را که برای اولین بار در این صنعت حضور داشتند را به تصویر می‌کشد. به این ترتیب تولیدکننده گروهی از کارآموزان را در معرض چالش ها و موانع مختلف قرار می دهد. رویکرد طنز نمایش برای به تصویر کشیدن سختی‌های پیش روی بت‌های مشتاق، لایه‌ای از سرگرمی را به روایت اضافه می‌کند و در عین حال نگاهی اجمالی به واقعیت‌های دنیای کی‌پاپ نیز ارائه می‌دهد.

8 سریال کره ای که

7. دروغگو و معشوقه اش (2017)

داستان این سریال حول محور هانگیول، نوازنده سابق باس و تهیه کننده فعلی موسیقی، و سوریم، دانش آموز دبیرستانی با استعداد بالایی در موسیقی می چرخد.

با کاوش در رابطه بین یک موسیقیدان کارکشته و یک هنرمند جوان جاه طلب، این سریال به روایت خود عمق می بخشد و در عین حال پیچیدگی های عشق و جاه طلبی را در دنیای موسیقی برجسته می کند.

«دروغگو و معشوقه اش» با روایتی صمیمانه که ترکیبی از عشق و موسیقی است، مخاطب را مجذوب خود می کند. اقتباس موفق مانگای اصلی در کنار بازی های گیرا و داستانی عاشقانه، این سریال را به اثری دیدنی و جذاب تبدیل کرده است.

8 سریال کره ای که

8. من با یک آنتی فن ازدواج کردم (2021)

با بازی چوی ته جون و سوجونگ از دختران نسل، من با یک ضد فن ازدواج کردم، داستان عشق غیرمنتظره ای را بین یک بت و خشن ترین منتقدش بررسی می کند. این سریال بر اساس رمانی به همین نام در سال 2010، داستان هو جون (با بازی چوی ته جون)، یک بت محبوب را دنبال می کند که مجبور می شود با لی گئون یانگ (با بازی چویی تائه جون) هم اتاقی شود. به عنوان بخشی از یک نمایش واقعی بازی توسط سوجونگ لی گئون یانگ گزارشگر مجله ای است که به دلایلی از هو جون کینه ای دارد. وقتی این دو به اجبار به هم نزدیک می شوند، درک عمیق تری از یکدیگر پیدا می کنند. اما هنوز باید بر اختلافات خود غلبه کنند و با احساسات رو به رشد خود کنار بیایند.

این سریال با مقدمه داستانی عجیب و متفاوت و رابطه خاص و جذاب بین بازیگران اصلی، خود را از دیگر درام های کره ای بت محور متمایز می کند. این سریال با روایتی جدید در ژانر عاشقانه، قدرت دگرگون کننده عشق و درک متقابل در مواجهه با مشکلات را به تصویر می کشد.

۲۴۵۲۲۰

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا