سبک زندگی

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

دیجی کالامگ: فرا رسیدن بهار و سال جدید بهانه خوبی برای تغییر کمد لباس شماست.

خرید لباس های جدید و به روز کردن استایل خود همیشه یک کار جذاب و الهام بخش است. البته قبل از انجام این کار، بهتر است لباس های قدیمی و آن هایی که دیگر نمی پوشید را بیرون بیاورید و به خیریه ها اهدا کنید یا در اپلیکیشن های فروش لباس دست دوم بفروشید. با این کار جا برای لباس های نو باز می شود و انباشته شدن لباس ها باعث چروک شدن آن ها در کمد نمی شود. در لیست 1403 آیتم ترند بهاری 7 شلوار بهاره وجود دارد که حداقل برخی از مدل های آن باید در کمد هر شیک پوشی باشد.

در این مقاله دیجی کالا مگ قصد داریم این 7 شلوار بهاره را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در بهار امسال نیز استایلی شیک، زیبا و جذاب داشته باشید.

1. شلوار کمر بلند

حداقل یک شلوار کمر بلند را می توان در کمد هر خانه پیدا کرد زیرا در دهه های اخیر جزو شلوارهای پرطرفدار بوده است. کمر این مدل شلوار بالای ناف است و تقریباً به زیر خط سینه می رسد. پوشیدن این شلوار احساس راحتی به شما می دهد و می توانید آن را با هر نوع بلوزی ست کنید.

2. شلوار گلدانی

7 شلوار ترند بهاری که باید در کمد شما باشد

افرادی که همیشه از استایل های جسورانه استقبال می کنند، قطعا پوشیدن شلوارهای گشاد را دوست خواهند داشت. این شلوار مربوط به سبک لباس پوشیدن قدیمی است اما در سال جدید تغییراتی ایجاد شده و ظاهری مدرن دارد. این شلوار را می توانید با هر نوع کفشی از صندل های پاشنه بلند گرفته تا کفش های کتانی ترکیب کنید. علاوه بر این، ترکیب یک سویشرت مردانه آستین کوتاه یا بلوز سفید با این شلوار بسیار زیبا به نظر می رسد.

3. شلوار باری

7 شلوار ترند بهاری که باید در کمد شما باشد

شلوار باربری همچنان در لیست شلوارهای محبوب در سال گذشته تا به امروز دیده می شود. این مدل شلوار باعث می شود کمر شما بلندتر به نظر برسد، پاهای شما لاغرتر به نظر برسد و بدن شما زیباتر به نظر برسد، به همین دلیل محبوبیت خود را حفظ کرده است. جیب های کناری این شلوار جلوه خاصی به آن می دهد.

4. شلوار بافتنی راه راه

7 شلوار ترند بهاری که باید در کمد شما باشد

این شلوار الهام گرفته از سبک های مدیریتی است و می تواند استایل شما را از نیمه رسمی به رسمی تغییر دهد. خطوط عمودی پارچه به بدن شما کمک می کند که بلندتر و لاغرتر به نظر برسد. این مدل شلوار را می توانید با هر کفشی بپوشید. می توانید آن را با تی شرت و استایل اسپرت نیز بپوشید. ایده دیگر این است که برای داشتن استایلی کاملا رسمی به سراغ پیراهن رسمی یا حتی کت بروید. هنگام آرایش با این شلوار دست شما کاملا باز است زیرا با هر ترکیبی می آید.

5. شلوار پارچه ای ساده

7 شلوار ترند بهاری که باید در کمد شما باشد

اینها محبوب ترین شلوارها برای فصل گرم هستند. شلوار ساده و تقریبا گشاد در رنگ های خنثی که با هر بلوز و کفشی قابل ترکیب است. از لاغرترین افراد گرفته تا افرادی که لباس های سایز بزرگ می پوشند، به راحتی می توانند از این مدل شلوار استفاده کنند.

6. شلوار مخملی هماهنگ.

7 شلوار ترند بهاری که باید در کمد شما باشد

پارچه مخمل کبریت یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت لباس های بهاره و پاییزه است. مدل شلوار کلاسیک که همیشه در لیست پرطرفدارترین ها قرار دارد در رنگ های متنوع تولید می شود و می تواند در روزهای خنک بهاری بدن را گرم نگه دارد. البته در بهار 1403 رنگ آجری این شلوارها به یک ترند تبدیل شده است، بنابراین اگر می خواهید با این شلوارها استایل کنید، بهتر است رنگ های قهوه ای، آجری یا نارنجی روشن را انتخاب کنید.

7. شلوار فیبی فیلو (اسکرت)

7 شلوار ترند بهاری که باید در کمد شما باشد

وقتی صحبت از شلوار راحت به میان می آید، این مدل شلوار اولین است. اسکرت آخرین گزینه در لیست 7 شلوار مد بهار است و احساس راحتی که به شما می دهد کاملاً با فصل بهار هماهنگ است. می توانید این شلوار را با بلوز، کت و حتی تاپ بپوشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع:برترینها

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/۷-شلوار-ترند-بهار-که-باید-در-کمد-لباس-شم/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا