اخبار ارز دیجیتال

۵ دلیل برای این که خرید میم‌کوین‌های شیبا، فلوکی و بانک هنوز هم سودآور است!

بازار میم‌کوین‌ها یکی از امیدوارکننده‌ترین بخش‌های حوزه کریپتو در چرخه صعودی امسال بوده است. توکن‌هایی نظیر شیبا اینو (SHIB)، فلوکی اینو (FLOKI) و بانک (BONK) با ارائه بازدهی‌های جذاب، پیشتاز این بخش محسوب می‌شوند.

این توکن‌ها با ارائه عملکرد مطلوب و پیشرفت‌های مختلف، اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرده‌اند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که آیا این میم‌کوین‌ها همچنان گزینه‌های ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند یا خیر.

به گزارش رمز ارز نیوز، صرافی کوین‌بیس اخیراً قراردادهای آتی دائمی توکن‌های شیبا، فلوکی و بانک را معرفی کرده است. پیش‌بینی می‌شود که این قراردادها حجم زیادی سرمایه را به اکوسیستم این میم‌کوین‌ها تزریق کنند و راه را برای صعود بیشتر قیمت آنها در آینده هموار نمایند. این قراردادها از تاریخ ۳۰ می در دسترس کاربران خواهد بود.

در همین حال، گزارش‌های متعددی حاکی از آنند که انباشت توکن‌های شیبا و فلوکی توسط نهنگ‌ها در حال افزایش است. این موضوع از افزایش اعتماد این دسته از سرمایه‌گذاران به پتانسیل رشد میم‌کوین‌های یاد شده در آینده حکایت دارد و می‌تواند منجر به صعود آن‌ها شود.

از طرفی، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نشان‌ می‌دهند که شاخص سود باز معاملات آتی شیبا به سطوحی رسیده که از ماه فوریه مشاهده نشده بود. علاوه بر این، شاخص سود باز فلوکی و بانک نیز به سقف خود در سال میلادی جاری صعود کرده است.

علاوه بر این‌ها، داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان‌دهنده صعود چشمگیر این میم‌کوین‌ها از ابتدای سال تا کنون هستند. البته باید توجه داشت که چرخه صعودی پس از هاوینگ بیت کوین هنوز شروع نشده است.

بر اساس داده‌های موجود، توکن‌های شیبا، فلوکی و بانک طی یک سال گذشته به ترتیب ۱۹۳، ۶۲۲ و ۸۸۲۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

به طور کلی، میم‌کوین‌ها از ابتدای سال جاری عملکرد درخشانی داشته‌اند و عملکرد توکن‌های هوش مصنوعی را علی‌رغم پیشرفت و پذیرش روزافزون این بخش، تحت‌الشعاع قرار داده‌اند. بنابراین، هیجانات پیرامون میم‌کوین‌ها می‌تواند به تداوم افزایش قیمت این توکن‌ها کمک کند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا