اخبار روز سینما

یک انیمه جدید از Ghost in the Shell ساخته خواهد شد

استودیو «Science SARU» که به خاطر آثاری مانند Scott Pilgrim vs. the World شناخته می‌شود، در حال ساخت انیمه Ghost in the Shell به صورت یک مجموعه سریالی جدید براساس این مانگای محبوب است.

Ghost in the Shell با یک اثر سریالی دنیای انیمه‌های سریالی بازمی‌گردد. انتظار می‌رود این سریال در سال 2026 منتشر شود. هنوز اطلاعات زیادی از داستان و شخصیت‌های این انیمه جدید در دست نیست، اما تیزر کوتاهی که منتشر شده، فضایی تاریک و سایبری را نشان می‌دهد که با حال و هوای مجموعه اصلی همخوانی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازگشت انیمه Ghost in the Shell در سال 2026

انیمه شبح درون پوسته اثر ماندگار «ماسامونه شیرو»، داستانی در دنیای آینده را روایت می‌کند که در آن انسان‌ها و ماشین‌ها به طور فزاینده‌ای با یکدیگر ادغام شده‌اند. شخصیت اصلی داستان، «موتوکو کوساناگی»، یک مامور سایبری است که برای مقابله با جرایم سایبری و تهدیدات تروریستی تلاش می‌کند.

این مجموعه، تاکنون اقتباس‌های متعددی از جمله انیمه‌های سریالی و سینمایی، فیلم لایو اکشن و بازی‌های ویدیویی را به خود دیده است.

انیمه Ghost in the Shell

نکته قابل توجه در مورد این انیمه جدید، عدم حضور استودیو Production I.G به عنوان سازنده اصلی است. این استودیو سابقه‌ی درخشانی در ساخت قسمت‌های مختلف شبح درون پوسته دارد؛ اما Science SARU با سابقه‌ی خوب خود در ساخت انیمه‌های علمی‌تخیلی، می‌تواند جان تازه‌ای به این مجموعه بدهد. علاوه بر Science SARU، استودیو Production I.G و شرکت Bandai Namco نیز در ساخت این انیمه جدید همکاری خواهند کرد.

انتشار این خبر، طرفداران شبح درون پوسته را در سراسر جهان هیجان‌زده کرده است. آن‌ها بی‌صبرانه منتظر دیدن این انیمه جدید و غرق شدن در دنیای پیچیده و جذاب شبح درون پوسته هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک انیمه جدید بر اساس مانگای Ghost in the Shell چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا