اخبار روز سینما

نگاهی به قسمت‌های فصل دوم سریال زخم کاری! / اعلام زمان روی پرده رفتن زخم کاری!

فصل دوم زخم کاری که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی با نقش آفرینی جواد عزتی است فردا 17 شهریور پخش خواهد شد. این سریال درام جنایی در 30 قسمت پخش خواهد شد.

فصل دوم زخم کاری از جمعه هفدهم شهریور روی آنتن می رود. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی در فصل اول این سریال و همچنین در فصل دوم زخم کاری حضور دارند. علاوه بر این بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به جمع بازیگران سریال ذوب کاری اضافه شدند. فیلمنامه فصل دوم سریال «زخم کاری» به صورت گروهی و زیر نظر محمدحسین مهدویان نوشته شد و تهیه کنندگی این سریال بر عهده محمدرضا تخت کشیان است.

فصل دوم سریال زخم کاری چند قسمته؟ طبق بررسی ها، فصل دوم سریال زخم کاری در قالب 3 چپتر 10 قسمتی و در مجموع 30 قسمت پخش شود. البته گاهی در برخی از فصل های دوم سریال دیده شده که تدوین و مونتاژ چندین قسمت کاهش یا افزایش یافته است که در این صورت در ادامه شما را در جریان خواهیم گذاشت. حداقل در حال حاضر اطلاعاتی در مورد ساخت فصل سوم در دست نیست. اگر خبری از ساخت فصل سوم باشد بدیهی است که ما بنا به رسالت و وظیفه خود این خبر را مانند همیشه به اطلاع کاربران گرامی می رساند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا