اخبار روز سینما

گرامیداشت یاد و خاطره ۳۲ شهید بهابادی استان یزد! | جزئیات

امنیت و آرامش کشور امروز مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده‌های محترم شهداست. در هفته دفاع مقدس، ۳۲ خانواده شهدای بهاباد در قالب رزمایش رهروان شهدا تجلیل شدند.

شب گذشته، فرمانده سپاه الغدیر یزد در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای شهرستان بهاباد، اظهار داشت: رزمایش رهروان شهدا در هر روز هفته دفاع مقدس در یکی از شهرستان‌ها با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم اجرا می‌شود که این ششمین رزمایش در بهاباد برگزار شد.

سردار حسین زارع کمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تکریم خانواده‌های معزز آنها افزود: مسئولان با حضور در منازل آنان از صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا تجلیل کردند و به برخی از مشکلات آنان رسیدگی شدند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه برکت نظام و انقلاب هستند، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و فداکاری شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا دانستند. . شهدای بزرگوار

شهدا رهروان واقعی ائمه معصومین علیهم السلام هستند

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 ساله دفاع مقدس و شهدای مزار و امنیت گفت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست. و همیشه باید قدردان شهدا باشیم، باید یکی از پدران و مادران شهدا باشیم، جشن بگیریم، تکریم کنیم و این وظیفه مسئولان است که جایگاه والای شهدا را برای نسل های جدید تبیین کنند.

گرامیداشت یاد و خاطره ۳۲ شهید بهابادی استان یزد! | جزئیات

علیرضا تیموری افزود: شهدا در ماهیت و هویت منحصر به فرد هستند، گاهی با خواندن زندگی نامه برخی از شهدا آنها را پیرو واقعی ائمه معصومین (ع) می بینیم و امروز هر چه داریم حضرت محمد است. شهدا

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت در رشد و توسعه ایران اسلامی سهیم بوده اند، گفت: امروز شاهد حضور خانواده های معظم شهدا در عرصه دفاع از ارزش ها هستیم.

امنیت وطن با تلاش شهدا تامین می شود

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ادامه راه شهدا تاکید کرد. او فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان عامل اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و اظهار داشت که شهدا به تبعیت از اهل بیت (ع) این فرهنگ را به جامعه اسلامی تقدیم کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام شیخ عباس زارع نیز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشت و به گرامیداشت شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا پرداخت. او بیان کرد که عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های عزیزان است. فرهنگ ایثار و شهادت، که شاخصه‌های زیادی در آن نهفته است، توانسته است کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

از 32 خانواده شهید بهاباد تجلیل شد

وی افزود: احترام به شهدا و خانواده های آنان موجب تقویت فرهنگ ایثار در جامعه می شود، لذا همه مسئولین موظفند در حد توان مطالبات آنان را پیگیری کنند.

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد، در یک رزمایش به نام “رهروان شهدا” حاضر شد. او به اهمیت راه شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت که جوانانی هنوز هم به تاسی از سیره آنها برای حفظ امنیت و آرامش کشور، جان خود را فدا می‌کنند.

سپاه الغدیر و مسئولان ولایی، فرماندار بهاباد، مدیرکل بنیاد شهید استان یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و جمعی از مسئولان به منظور دیدار با ۳۲ خانواده معظم شهید در بهاباد به مشهد آمدند. سردار زارع کمالی تاکید کرد که مسئولان موظف به دیدار خانواده‌ها و پیگیری انتظارات این عزیزان هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا