اخبار روز سینما

تقلید گلشیفته فراهانی از تتلو همه را شوکه کرد!/عکس

عکسی از گلشیفته فرهانی با صورت پر از تتو منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

عکسی از پشت صحنه نمایش جدید گلشیفته فراهانی در فضای مجازی منتشر شد و توجه بینندگان را به خود جلب کرد. گلشیفته فراهانی در ۱۹ تیر 1362 در تهران به دنیا آمد.

گلشیفته فراهانی دارای مدرک گرافیک از فرهنگستان هنرهای تجسمی است و علاوه بر بازیگری تجربه خواننده و پیانیست را نیز دارد. گلشیفته فراهانی به مناسبت تولد ۳۸ سالگی خود عکسی در اینستاگرام منتشر کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد 1323 از تبار فراهانی (اراکی) و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد 1326 در تهران است.

تقلید گلشیفته فراهانی از تتلو همه را شوکه کرد!/عکس

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر 1362 در تهران در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. او یک خواهر (شقایق فراهانی، فارغ التحصیل نقاشی، بازیگر) و یک برادر (آذرخش، فارغ التحصیل موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

او اخیرا در سریال شهریار در نقش شاعر شهیر آذری ایفای نقش کرده است. متولد 1323 پدرش بهزاد فراهانی الاصل فراهانی (اراک) از بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور قبل و بعد از انقلاب بود، مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‌دانشگاه‎. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است. وی فعالیت هنری خود را در گروه هنر ملی از سال 1347 و فعالیت سینمایی خود را از سال 1349 به عنوان بازیگر در فیلم تجاوز آغاز کرد.

ازدواج گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۸۲ با مردی به نام امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم  بابا عزیز و مترجم بود آشنا شد و ازدواج کرد. عمر این ازدواج 9 سال بود و در سال 1391 از یکدیگر جدا شدند. ازدواج دوم گلشیفته فراهانی با کریستوس دورجه واکر روانشناس ایتالیایی در سال 1393بود و این ازدواج در سال 1396 به جدایی انجامید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا