اخبار ورزشی

گلر سابق پرسپلیس در مشت مدیران استقلال / فسخ قرار داد بیرانوند با پرسپلیس!

نشست رسمی مدیران استقلال در هتل اسپیناس تهران با حضور علیرضا بیرانوند آغاز شد.

در شرایطی که پیشنهاد علیرضا بیرانوند به مدیران پرسپولیس در جلسه شب گذشته با حضور حسین خبیری و شهریاری رد شد، دروازه بان شماره یک این تیم دقایقی پیش در اسپیناس مقابل مدیران استقلال نشست.

شب گذشته حسین خبیری و شهریاری دو تن از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در منزل علیرضا بیرانوند حضور یافتند و در حاشیه این دیدار دروازه بان شماره یک سرخ ها پیشنهاد 40 میلیاردی خود را ارائه کرد و مدعی شد دو برابر این مبلغ آن هم به صورت نقدی از طرف استقلال به او پیشنهاد شده است..

درخواستی که تلویحا از سوی دو نفر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس رد شد و با اشاره به شرایط مالی و سقف قرارداد و همچنین وضعیت قراردادی سایر بازیکنان اعلام کردند که قادر به انجام آن نیستند.

بیرانوند اکنون به دعوت مدیران استقلال در هتل اسپیناس حضور یافته است تا به صورت رسمی و شخصی در این جلسه حضور داشته باشد و در جریان مذاکرات قرار گیرد.

باید دید بیرانوند که دیروز و قبل از شکایت این باشگاه با پرسپولیس فسخ کرد بالاخره چه تصمیمی می گیرد و چه چیزی در سرش می گذرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا