اخبار روز سینما

گفته های جنجالی آزیتا ترکاشوند در مورد استوری های محرمی اش! / هیچ بازخورد منفی دریافت نکردم! + عکس

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون پیرو دلنوشته‌هایی که اخیرا در راستای دفاع از عقایدش مبنی از ارادت به امام حسین(ع) در فضای مجازی منتشر کرده بود، به ایسنا گفت: به هر حال با اتفاقات اخیری که پشت سر گذاشتیم بیشترین فشار روی هنرمندان بوده است؛ اما در رابطه با دلنوشته‌هایی که اخیرا در سه روز تاسوعا، عاشورا و سوم امام حسین(ع) پُست کردم، باید با جرأت بگویم حدود هفت هزار دایرکت برایم آمد که من همه آنها را خواندم و اکثریت مثبت بود و واکنش بدی دریافت نکردم.

گفته های جنجالی آزیتا ترکاشوند در مورد استوری های محرمی اش! / هیچ بازخورد منفی دریافت نکردم! + عکس

اگر هم مردم چیزی برایم ننوشتند، ایموجی گریه گذاشته بودند و من وقتی با این دایرکت‌ها مواجه شدم تمام فشارهای روحی روانی که اخیراً داشتم از بین رفت. اینجا بود که واقعا متوجه شدم که ما مردم ایران به شدت حب به امام حسین(ع) داریم و اعتقادات ما نمی‌تواند به هیچ عنوان بازیچه دست هیچ چیزی شود. ما مشکل داریم و پناهمان این است که همین بزرگان را شفیع قرار بدهیم. اصلاً شدنی نیست که این اعتقادات و باورهایمان از ما گرفته شود.

شما ببینید سال‌هاست در هیأت‌های عزاداری ما از کودک هفت ساله گرفته تا پیرمرد ۹۰ ساله همه برای امام حسین (ع) زنجیر می‌زنند. بحث امام حسین (ع) موضوع تازه ای نیست که فراموش شود بلکه سالیان سال و بیش از ۱۴۰۰ سال است که این راه ادامه داشته و دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا