اخبار ورزشی

قرمزها قهرمان جام حذفی فوتبال شدند / خلاصه بازی

به گزارش پی ام آپ، تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 19:45 امروز در فینال جام حذفی کشور به مصاف هم می روند. ساعاتی پیش از آغاز این دیدار هواداران دو تیم به ورزشگاه آزادی هجوم آورده و مشغول حمایت از تیم محبوب خود هستند.

در ادامه درباره این بازی مهم فوتبال کشور را می خوانید:

*هواداران سرخابی پایتخت با حضور در خیابان‌های مجاور ورزشگاه درحال حضور در استادیوم هستند. آنها دست از حمایت از تیم خود برنداشته و استقلال و پرسپولیس را تشویق می‌کنند.

* دو ساعت مانده به شروع بازی هواداران استقلال و پرسپولیس ورزشگاه را پر کردند. به نظر می رسد جایگاهی که برای هواداران در این دیدار حساس در نظر گرفته شده است، زودتر از حد انتظار هواداران تکمیل شود. در زیر تصاویری از حضور هواداران پایتخت را مشاهده می کنید:

*طبقه دوم ورزشگاه آزادی مانند طبقه اول در حال پر شدن است و هواداران دو تیم در حال تکمیل این طبقه از ورزشگاه هستند.

قرمزها قهرمان جام حذفی فوتبال شدند / خلاصه بازی

در فاصله کمتر از یک‌ساعت تا این مصاف مهم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌های پایتخت که در کنفرانس‌خبری پیش از فینال جام‌حذفی نیز حاشیه‌ساز شده بود به درون زمین ورزشگاه آزادی آمد و با حمایت فوق‌العاده و تشویق‌های بی‌امان هواداران استقلال مواجه شد و خودش نیز با رفتارهای همیشگی‌اش به این تشویق‌ها پاسخ داد.

*در آستانه فینال جام حذفی که یک مناسبت ویژه محسوب می شود، ورزشگاه آزادی نیز کاملاً آماده است و تمام تمهیدات لازم ازجمله طرح‌های موزائیکی دو تیم توسط کانون هواداران انجام پذیرفته و یک‌سوم جمعیت در نظر گرفته شده نیز روی سکوها نشسته‌اند.

*از همین‌رو پیش از شروع این بازی، افراد سازمان‌لیگ به آماده‌سازی سکوی قهرمانی پرداختند و تمام تجهیزات لازم برای برپایی یک جشن حرفه‌ای فراهم شد تا در پایان بازی و پس از مشخص‌شدن تیم قهرمان، کاپ بر فراز دستان امید عالیشاه یا سیدحسین حسینی بالا برود.

* دروازه بان های دو تیم با تشویق هواداران دو تیم وارد زمین شدند.

* هواداران آبی پوش در حین گرم کردن علیرضا بیرانوند به سمت او بطری پرتاب کردند و به اختلافات دو تیم در روزهای گذشته ادامه دادند.

* رضا میرزایی وینگر استقلال که مدتی به دلیل مصدومیت دور از زمین خواهد بود، با حضور در ورزشگاه آزادی عملکرد استقلالی ها را از نزدیک دنبال خواهد کرد.

* یکی از اتفاقات عجیب در آستانه این بازی مهم و حساس، استقرار تعدادی از تماشاگران روی سکوهایی از ورزشگاه آزادی است که درحال تعمیر هستند و قاعدتاً نباید چنین اجازه‌ای داشته باشند. البته ظرفیت ورزشگاه آزادی تقریباً پر شده و احتمالاً برای حضور این تماشاگران در ورزشگاه، بر روی سکوهایی نشستند که امنیت چندانی ندارند.

قرمزها قهرمان جام حذفی فوتبال شدند / خلاصه بازی

* جام قهرمانی جام حذفی در ورزشگاه رونمایی شد.

* دو تیم سرخ رنگ پایتخت با تشویق تماشاگران خود وارد ورزشگاه شدند.

* کادر فنی تیم وارد ورزشگاه آزادی شد.

قرمزها قهرمان جام حذفی فوتبال شدند / خلاصه بازی

*هواداران پرسپولیس در بدو ورود قرمزها به زمین مسابقه، قهرمانی خود را زودتر از موعد با زدن ترقه و آتش جشن گرفتند.

*هنگام ارسال ضربه کرنر به دلیل پرتاب بطری از سوی هواداران استقلال به بازیکن پرسپولیس، اشکان خورشیدی داور این مسابقه دقایقی بازی را نگهداشت و استقلالی‌ها را تهدید کرد درصورت تکرار این اتفاق بازی را متوقف خواهد کرد.

*ارسال دانیال اسماعیلی فر به روی دروازه استقلال را صالح حردانی با ضربه سر دفع کرد. توپ درست جایی رفت که پشت محوطه ترابی انتظارش را می‌کشید و با یک شوت مهارنشدنی توپ را به گوشه دروازه استقلال فرستاد. پس از این گل تماشاگران قرمز پوش در ورزشگاه سراز پا نمی‌شناختند. در ادامه تصاویری از جو استادیوم آزادی پس گل پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:

* هنگام ارسال کرنر از سمت چپ دروازه استقلال، فیلمبردار صداوسیما با پرتاب سنگ توسط هواداران استقلال برخورد کرد و مصدوم شد.

* روزبه چشمی و مهدی ترابی در صحنه ای از بازی با یکدیگر درگیر شدند که باعث درگیری دیگر عوامل دو تیم شد.

* اشکان خورشیدی داور این دیدار از ناحیه پای چپ مصدوم شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد.

مصدومیت خورشیدی باعث شد تا او با زاهدی فر جایگزین شود و این داور جوان هدایت بازی را بر عهده بگیرد.

* باز هم ساپینتو و دوباره اخراج از زمین. سرمربی آبی ها با تصمیم داور کارت قرمز گرفت و صحنه عجیبی در کنار زمین رخ داد.

* پس از گل مرادمند به پرسپولیس، جو ورزشگاه به نفع آبی ها تغییر کرد و هواداران این تیم به شادی پرداختند.

* پرسپولیس در دقیقه 115 وقت اضافه موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند.

* هواداران سرخ پس از پایان بازی، شادی این قهرمانی را با پیروان خود تقسیم کردند.

* پرسپولیسی ها مدال های خود را قبل از بالا بردن جام قهرمانی دریافت کردند.

*امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس قهرمان جام حذفی فوتبال شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا