اخبار روز سینما

فیلم “فسیل” ساخته کریم امینی 150 میلیاردی شد!/ استقبال بسیار خوب مردم از سینماها

دو روز آخر هفته گذشته سینماها 3.7 میلیارد تومان بلیط فروختند و 72 هزار نفر به سالن رفتند. با فروش ۲.۲ میلیارد تومانی فیلم «فسیل» در دو روز آخر هفته، این فیلم از مرز ۱۵۰ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش پی ام آپ، «فسیل» به کارگردانی کریم امینی با اختلاف زیادی نسبت به سایر فیلم ها در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم آخر هفته 2.2 میلیارد تومان فروخت و پای 43 هزار نفر به سینماها باز شد. فروش دو روز پایانی هفته مجموع فروش این فیلم را از مرز 150 میلیارد تومان عبور داد.

بعد از «فسیل»، «آهنگ دونفره» فروش بهتری نسبت به سایر فیلم ها داشت. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه 400 میلیون فروخت و 7500 نفر برای دیدن آن بلیت خریدند.

اختلاف میان فیلم‌های دوم و سوم جدول چندان زیاد نیست. «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، با 350 میلیارد تومان فروش، با فاصله کم نسبت به «آهنگ دونفره» در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. 6هزار و 300 نفر برای این فیلم بلیت خریدند.

«یقه سفید‌ها»، «ملاقات خصوصی» و «دسته دختران» هم به ترتیب با فروشی پایین‌تر از 200 میلیون تومان، رده‌های بعدی جدول فروش را به خود اختصاص دادند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا