اخبار روز سینما

گای ریچی به ادبی محکوم شد [+جزئیات]

به تازگی، اخبار مبنی بر کتاب ادبی گای ریچی منتشر شد که حواشی زیادی داشت و صبح امروز، ددلاین سخت کرد که گای ریچی به جرم ادبی محکوم شد.

در خبری که صبح امروز از سمت ددلاین، تحت عنوان دزدی فیلمنامه از گای ریچی به انتشار رسید، داستان اصلی خانواده شدن گای ریچی به سرقت ادبی را نشان داد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

پس از اینکه این خبر به انشار رسید، برخی از خبرگزاری های خارجی این را متوجه شدند که در به به داستان سرقت گای ریچی پرداخت.

کتاب ادبی گای ریچی

دزدی فیلمنامه از گای ریچی

به نقل از قطره ؛ و به ورایتی میکی دیهارا از گای ریچی برای آقایان، شکایت کرده و مدعی شده است این فیلم با بازتولید قابل‌توجه قابل‌توجه فیلمنامه ساخته شده است. در اخباری اخیراً از گایچی منتشر شده است او برای ساخت فیلم آقایان با بازی مک‌کانی، چارلی هانام میشل داکری داکری به دادگاه می‌رود.

در که اخیراً از این کارگردان بریتانیایی نوشته شده است گای ریچی، سوی نویسنده و میکی دیهارا که فیلمنامه آقایان یا همان جنتلمن‌ها مستقیماً از روی روی فیلمنامه‌ای که قبلا نوشته شده است ساخته شده است و حالا باید در دادگاه دادگاهی شود.

در ادامه می توانید تصویری از گای ریچی را ببینید:

کتاب ادبی گای ریچی
داستان سرقت گای ریچی

دزدی فیلمنامه از گای ریچی

سال ۲۰۱۸ دی‌هارا فیلمنامه‌های برمبنای شخصیت‌هایی که کارش فروش ماری‌جواناست ماری‌جواناست می‌دهد ریچی با اشاره به اینکه زمان فیلم‌های گانگستری پایان یافته است، می‌دهد این پروژه دیگر در دستور کار است.

اما ۲ سال ریچی «آقایان» را ساخت که آن مک‌کانی در نقش گانگستری به نام میکی بازی می‌کند که در تا امپراتوری ماری‌جوانایی است که به فروش جبران می‌کند و حالا ادعا می‌کند می‌کند که فیلم به نوعی با بازتولید قابل‌توجه فیلم‌نامه فیلم‌نامه‌ای است.

گای ریچی، متولد ۱۹۶۸، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است. آثار او فیلم‌های گانگستری بریتانیایی و فیلم‌های شرلوک هلمز بازی رابرت داونی جونیور است. ریچی بیشتر کارگردانی فیلم‌هایی مانند قاپ‌، قفل، و دو بشکه باروت، راکنرولا و هلمز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا