اخبار K-pop

گاف بزرگ سامسونگ در اشتباه گرفتن آیدل‌های محبوب کره‌ای از نظر شباهت، او را به دردسر انداخت!/ جزئیات + عکس

اشتباه گرفتن عضو گروه کی‌پاپ استری کیدز به نام “لینو” با عضو گروه بی تی اس به نام “شوگا” سبب ایجاد مشکلات جدی برای شرکت سامسونگ شد!

اشتباهات سایت خبری شرکت سامسونگ در تشخیص دو آقای آیدل مشهور به جنجالی بزرگ برای آن‌ها به وقوع پیوست!!
شرکت سامسونگ به اشتباه دو سفیر خود را با یکدیگر تلقی کرد!! سایت خبری این شرکت بارها لینو، عضو گروه استری کیدز را با شوگا، عضو معروف گروه بی تی اس، اشتباه گرفت!

شاید طرفداران پر و پا قرص کی‌پاپ حتی شباهت‌هایی بین آیدل‌های مختلف این سبک موسیقی را مشاهده کنند. اما برخی از کاربران اینترنت اعتقاد دارند که لینو و شوگا هیچ گونه شباهتی به یکدیگر ندارند!

گاف بزرگ سامسونگ در اشتباه گرفتن آیدل‌های محبوب کره‌ای از نظر شباهت، او را به دردسر انداخت!/ جزئیات + عکس

گروه استری کیدز

لینو 24 ساله و شوگا 30 ساله بت های کی پاپ در دو گروه معروف هستند. هر دو نیز سفیران فعلی برند سامسونگ هستند.

شرکت فناوری کره ای سامسونگ رویداد سالانه «راه اندازی محصول گلکسی» خود را در کره جنوبی برگزار کرد. مهمانان معروف بسیاری از جمله سوگا از BTS، Wonyoung از IU، Jungyeon Twice و Lino از Stray Kids در این رویداد حضور داشتند!

این رویداد بزرگترین رویداد سال برای طرفداران سامسونگ است. SamMobile، منبع اصلی آخرین اخبار، سیستم عامل، بررسی محصولات، آموزش‌ها و موارد دیگر سامسونگ، به‌روزرسانی‌هایی را در طول این رویداد از طریق توییتر ارسال کرد.

اعتراض طرفداران کیپاپ به سامسونگ

با حضور لینو در این مراسم، سام‌موبایل یک ویدیوی آیدل محبوب را با پیام و هشتگ‌های اختصاصی منتشر کرد.
در زمان نوشتن این خبر، این پست 1.5 میلیون بازدید و 30.7 هزار لایک دریافت کرده است. با این حال، بیشتر نظرات به سرزنش مدیر رسانه‌های اجتماعی سام‌موبایل متمرکز شده‌اند. کاربران به تاریخچه ویرایش این پست اشاره کرده‌اند.
یکی از ویژگی‌های جدید شبکه اجتماعی توییتر، امکان ویرایش توییت‌ها است.

با این حال، چند نکته وجود دارد: شما باید این کار را ظرف 30 دقیقه پس از ارسال پست انجام دهید و تنها می‌توانید یک پست را پنج بار ویرایش کنید! کاربران اینترنتی همچنین می‌توانند تاریخچه ویرایش شما را مشاهده کنند.

تاریخچه ویرایش این پست نشان می دهد که او در اصل توسط مدیر رسانه های اجتماعی SamMobile به عنوان Suga از BTS معرفی شده است! این پست حتی شامل هشتگ ها، ایموجی های قلب بنفش و نام BTS بود.

گروه bts
گروه bts

بالاخره پس از مدتی، نام “شوگا” از این پست پاک شد! اما همه چیز به همان شکل قبل باقی ماند!
بعدازمدتی، مسئولان این صفحه در فضای مجازی متوجه شدند که این آیدل در واقع عضو گروه بی تی اس نیست! به هر حال، اشتباهات همچنان ادامه داشتند!! مدیر رسانه‌های اجتماعی سپس به او به عنوان “لی مین هو” اشاره کرد. البته نام واقعی این آیدل “لی مین هو” است، اما هنرمند 24 ساله به نام هنری “لینو” شناخته می‌شود.
بعد از دو بار ویرایش دیگر، بالاخره به نسخه نهایی و معتبر رسیدیم که شامل تمام هشتگ‌های درست است.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا