اخبار روز

کوچکترین خودروی فیات; یک Topolino به قیمت 9890 یورو وارد بازار می شود! (+عکس)

عصر ایرانفیات از کوچکترین محصول با نام توپولینو آشکار شد البته این یک طراحی انحصاری نیست زیرا ما طرح های مشابهی را از برندهای دیگر دیده ایم!

سیتروئن امی و اوپل Rocks-E ما می گوییم که دقیقا همان ماشین است، تفاوت ها فقط در موقعیت دماغه و جزئیات انتهایی قابل توجه است. البته فیات نیز به طور رسمی به این موضوع پرداخته و توضیح داده است که توپولینو بر اساس سیتروئن امی ساخته شده است.

نسخه با درب فیات توپولینو برای شهر و نسخه باز برای عملیات ویژه مانند گارد ساحلی و غیره قابل سفارش است.

فیات قیمت 9890 یورو که معادل 10770 دلار برای Topolino در ایتالیا است، در نظر گرفته شده است که فیات در اینجا حدود 2000 یورو گرانتر از سیتروئن امی خواهد بود، اگرچه سطح تجهیزات مطابق با فیات است. توپولینو بیش از Amy و Rocks-E ارائه می دهد که تفاوت قیمت را توجیه می کند.

به عنوان مثال، قفسه چمدان کرومی، جعبه Dolcevita و آینه‌های قدیمی کرومی، Topolino را جذاب‌تر کرده است.

نام خانوادگی توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است زیرا نام یکی از اصلی ترین خودروهای فیات، اولین مدل 500 بود. بین سال‌های 1936 تا 1955، فیات مدل 500 یا همان توپولینو اولیه را به خیابان‌های اروپا فرستاد که کاملاً با فضای شلوغ شهرهای آن زمان هماهنگ شد و در نهایت به یکی از خارق‌العاده‌ترین خودروهای تاریخ فیات تبدیل شد.

با Topolino، سفارشی سازی هایی مانند پانل های چوبی در داخل درها و غیره یک شوک قیمت پایه در نظر گرفته می شود. 5 آپشن عجیب و غریب نیز برای تمامی تجهیزات Topolino قابل سفارش است، از جمله: پنکه USB، اسپیکر بلوتوث، کیف مسافرتی، بطری آب سرد و گرم دو جداره و 2 روکش صندلی خلاقانه که می توان از آنها به عنوان حوله ساحل استفاده کرد. .

چگونه سیتروئن امی، یک راننده 14 ساله، مجاز به رانندگی با توپولینو است، اما در اکثر کشورهای اروپایی راننده باید حداقل 16 سال سن داشته باشد.

حداکثر سرعت فیات توپولینو به 45 کیلومتر در ساعت محدود شده است. برد در صورت شارژ کامل 75 کیلومتر است. انرژی مورد نیاز درایو الکتریکی توسط باتری 5.4 کیلووات ساعتی تامین می شود که در عرض 4 ساعت از 0 به 100 می رسد.

فیات توپولینو

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا