اخبار روز

حاشیه‌های “محمدحسین کنعانی” در بازی امروز تیم ملی فوتبال!/ فیلم

به نقل از شمانیوز؛ به گزارش پی ام آپ، تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار فینال مسابقات کافا امروز (سه شنبه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه بنیاد کار تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت.

در دقیقه 48 این دیدار سردار آزمون تک گل شاگردان قلانوی را به ثمر رساند تا قهرمان مسابقات فوتبال آسیای میانه (CAF) شود.

خمروبکف و شکوروف از ازبکستان و مهدی طارمی و رامین رضاییان از لونیکوف داور روسی کارت زرد گرفتند. همچنین محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 90 از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی، یک حادثه مهم رخ داد که علیرضا بیرانوند پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی، مصدوم شد و به دلیل شدت آسیب‌هایی که دیده بود، باید از زمین خارج و به بیمارستان منتقل شد.

همچنین در دقیقه 90، محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل اعتراضات شدید به تصمیم داور، با دو کارت زرد از بازی اخراج شد و تیم ملی فوتبال کشورمان را در دقایق پایانی بازی، با 10 نفره به بازی ادامه داد. پس از اخراج این بازیکن، درگیری بین او و شوکوروف پیش آمد و داور روسی در نهایت، شوکوروف را هم با کارت زرد جریمه کرد.

در این بازی، تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکیبی از بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی قایدی، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان رفتند. همچنین در دقیقه 5+90 این بازی، محمد کریمی به دلایلی از زمین خارج شده و جای خود را به سیدمجید حسینی داد.

حاشیه‌های "محمدحسین کنعانی" در بازی امروز تیم ملی فوتبال!/ فیلممنتخب کشورمان پس از 15 سال اولین جام خود را در مسابقات منطقه ای به دست آورد. ایران در سال 2008 به عضویت منطقه غرب آسیا و میزبانی این رقابت ها را بر عهده داشت و با غلبه بر اردن توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. همین طور امیر قلانوی که در سال های اخیر در رقابت های باشگاهی از رسیدن به جام ناکام مانده بود، پس از 10 سال موفق شد به جام برسد، در واقع طلسم قهرمانی برای تیم ملی و قلانوی شکسته شد.

در پایان این مسابقات مهدی طارمی با شش گل به عنوان بهترین گلزن مسابقات انتخاب شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا