سبک زندگی

کلاه‌برداری از مردم در پمپ‌بنزین‌ها؛ بی‌وجدان‌ها مشغول کارند

بهترین: این روزها شاهد اتفاقات عجیبی در جامعه هستیم. عده ای خانه ای را همزمان به چند نفر می فروشند، عده ای با پیام های جعلی حساب دیگران را خالی می کنند و عده ای هم ظاهراً به نام بنزین اضافی دست به جیب دیگران می زنند.

در قفسه های اکثر پمپ بنزین ها می توانید لوازم رنگارنگی را مشاهده کنید که گاه مسئولان پمپ بنزین اصرار دارند تا به صاحبان خودرو بفروشند، اما به گفته کارشناسان استفاده از این لوازم برای هیچ خودرویی ضروری نیست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که متصدی جایگاه به شما پیشنهاد استفاده از مکمل های سوخت را بدهد، اما حاضر نباشد حتی یک قوطی خالی مکمل را به شما نشان دهد، یا حتی دیده باشید که قوطی های خارجی از قبل با مواد ناشناخته پر شده و به فروش می رسد. مشتری. با قیمت بالا

روایتی که در ادامه می خوانید، تجربه کاربری به نام «بابک» از پمپ بنزین تهران است که جزئیات فرآیند جدید کلاهبرداری (مکمل سوخت) را شرح می دهد. با ما بمان.

این کاربر می نویسد: رفتم بنزین بگیرم راننده ماشین جلویی خانمی بود که پیاده شد تا بنزین بزند آخرین لیترها کارگر پمپ بنزین پمپ را از دستش درآورد و چیزی گفت و بعد دو تا اضافه کرد. “مکمل” به باکش و به کارت که رفت، زد بیرون و به من گفت: نگذار پمپ بنزین بسوزد و به من گفت تانک را نبندم

کلاهبرداری از مردم در پمپ بنزین ها؛ بی وجدان مشغولند

داشتم کارت می کشیدم که میزبان قبلی به ما نزدیک شد. گفت چند دانه حساب کردی گفت 350 هزار تومان. از آن خانم هفتصد و نود هزار تومان گرفته بود. چیزی نگفتم و از پمپ بنزین خارج شدم. جلوی ماشین آن خانم ایستادم. وقتی برگشت عصبانی شدم. گفتم کارش غیرقانونی است. او همچنین پول زیادی از شما گرفت. فردا زنگ بزن شکایت کن دوربین های ایستگاه کار این شارلاتان را به ثبت رسانده اند. به او گفتم یک بار شکایت کردم و رسید داشتم، اما آنقدر گذشت که دوربین ها پاک شده بودند. اما پولم را پس دادند. فقط مسئول گفت حیف که دوربین ها را حذف کرده اند و نمی توانم جریمه را پرداخت کنم.

او یک پسر بود یکی از ساختمان های وزارت نفت در خیابان سمیه. شماره اش را به من داد و به من گفت وقتی مجبورت کردند مکمل مصرف کنی با من تماس بگیر. گفتم چرا این لطف را می کنی؟ گفت این کار من است. لطفا تماس بگیر. امیدوارم آن خانم تماس بگیرد.”

کاربران ظاهراً تجربیات مشابهی داشتند. گویا این روزها وقت بیرون رفتن با عینک است. خودتان بخوانید:

مصطفی نوشت: این اتفاق برای من در پمپ بنزین افتاد. مجبورم کردند دو سه دوره بگذرانند تا مجبورم کنند مکمل مصرف کنم. ندانستم که ذات اشتباه او برای من آشکار است.

دکتر: یه بار عقلمو از دست دادم من مسافر بودم و ماشین یک قطره بنزین نداشت. بنزین داخل باک نمیرفت، قسمت میگفت باک هوا هست، باید اکتان اضافه کنم وگرنه پمپ میسوزه. او هم از من 500 گرفت من هنوز دارم می سوزم. آن را بخوانید تا برای شما اتفاق نیفتد.

کلاهبرداری از مردم در پمپ بنزین ها؛ بی وجدان مشغولند

خاطره تلخ عباس: من همیشه مواظب بودم در این تله نیفتم اما یک بار که خواستم حرکت کنم یک قوطی داخل ورودی تانک گذاشت! حتی ندیدم درب چطور باز شد و داخلش چیزی هست یا نه! فردای آن روز ماشین وسط راه، پمپ بنزین سوخت!

شیر نر: داشتم می رفتم فرودگاه تا دوستم را ملاقات کنم، جایی در اتوبان قم توقف کردم تا بنزین بزنم و چای بخورم. کارگر مجتمع تا پلاک شهر پارسد را دید. داری میری فرودگاه؟ من گفتم بله. او گفت مکمل باید هوای داخل سطل را گرفته باشد. گفتم چه ربطی داره حاجی به هر دلیلی نباید مکمل بفروشی. فقط خندید و چیزی نگفت.

شرم: هر وقت در پمپ بنزین ها به من می گویند مکمل مصرف کن، با قاطعیت می گویم: نه. وای، هوا در مخزن و این چیزها وجود دارد. خلاصه گول دزدها و کلاهبرداران را نخورید.

و در آخر مهیار که حرف جالبی میزنه: با دستکاری قطع نازل و افزایش حساسیت، پرکردن گاز با سرعت متوسط ​​به بالا را غیرممکن می کنند و بهانه می آورند که سطل هوا دارد و باید سوخت اضافه کنید. جدا از این که اگر هوا وجود داشته باشد، حتی مکمل نیز در بهبود تاثیری ندارد، آنها اساساً کاملاً تقلبی هستند و خود را با بنزین معمولی پر می کنند.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا