اخبار ورزشی

کسب دومین مدال برنز کاروان تکواندو ایران در مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، بیست و ششمین دوره مسابقات جهانی تکواندو که به همت جمهوری آذربایجان با حضور 949 تکواندوکار از روز دوشنبه 17 خردادماه در سالن 25 هزار نفری «کریستال» باکو آغاز شد، امروز چهارشنبه. 20 خرداد – با وزن 49- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم زنان و 87- کیلوگرم مردان برگزار شد و ایران 3 نماینده داشت. در نهایت آرین سلیمی در وزن 87- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در وزن منهای 87 کیلوگرم «آرین سلیمی» در دور نخست به مصاف «رائول گارسیا مارتینز» اسپانیایی رفت و توانست با برتری 2 بر 1 مقابل قهرمان گرندپری به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این مرحله «برایان سالازار» دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در 2 راند مکزیک را شکست داد و حریف «مایکل رودریگز» از آمریکا شد. آریان در این مرحله 2 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی با وجود پیروزی مقابل “کانگ” کره جنوبی در گرند اسلم ووکسی چین در فروردین ماه امسال، این بار در دیداری نزدیک و چشمگیر، با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف شکست خورد. در شمارش دور، و در اولین حضور خود در رویداد جهانی برنده جایزه برنز شد. همچنین در وزن 49- کیلوگرم «غزل سلطانی» و در وزن 80- کیلوگرم «مهران حشرداری» دیگر نمایندگان ایران بودند که به ترتیب نتیجه را به رقبای مصر و ازبکستان واگذار کردند.

به گزارش پی ام آپ، تیم ایران تاکنون 2 مدال برنز از «متین رضایی و آرین سلیمی» در اختیار دارد. هدایت تیم ملی در گروه بانوان بر عهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی است. بیژن مقانلو سرمربی تیم مردان است و مسعود حاجی زواره به عنوان مربی به او کمک می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا