اخبار روز سینما جهان

کارگردان «باربی» ساخت «نارنیا» را شروع کرد/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری به گزارش بازتاب آنلاین، تولید فیلم جدید کارگردان «باربی» از مرداد ماه آغاز می شود و گفته می شود تولید آن 7 ماه به طول می انجامد و کار در اسفند 94 به پایان می رسد و به این ترتیب احتمالا این فیلم باید در اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 به سینماها بروید.

«تواریخ نارنیا» اقتباسی از داستان های معروف «نارنیا» نوشته سی اس لوئیس است و نتفلیکس برای کارگردانی 2 فیلم در این دنیای فانتزی با او قرارداد بسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش World of Reel، گرویگ در اواخر سال 2022، ماه‌ها قبل از اکران باربی، قراردادی را برای کارگردانی نارنیا امضا کرد و پس از موفقیت باربی، قراردادی را با نتفلیکس برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» امضا کرد.

این کارگردان اخیرا اعتراف کرده است که در مورد این پروژه کابوس های مکرر دیده است و در حالی که از نحوه اجرای آن می ترسد، با این داستان ها بزرگ شده و معتقد است که نگاهی زنانه در آنها وجود دارد.

وی گفت: این فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و پیش بینی می شود که دنباله ای نیز داشته باشد، بنابراین بیش از 4 سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ لایو اکشن «سفید برفی» دیزنی است که نویسندگی آن را برعهده داشت اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» وارد سینماها خواهد شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا