اخبار روز سینما

پاسخ سیروس الوند به پرویز پرستویی/ آقای پرستویی امیدوارم فیلم بعدی شما با کلینت ایستوود باشد!

پس از گلایه پرویز پرستویی از سیروس الوند در صفحه اینستاگرامش مبنی بر بلاتکلیف شدن اکران فیلم «آنجا همان ساعت»، سیروس الوند امروز شنبه 24 تیر با ارسال یادداشتی به پی ام آپ به شکایات پرستویی پاسخ داده است. 

به گزارش پی ام آپ، پرویز پرستویی روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود نوشت که سرمایه گذار و اسپانسر این فیلم به توصیه پرستویی به پروژه پیوست و حالا نه تنها او بلکه آنها نیز از عدم اکران این فیلم متاثر شده اند.

سیروس الوند در پاسخ به پرویز پرستویی نوشت: جناب آقای پرویز پرستویی، هیچ وقت باور نمی کردم آنچه از همکارانم در مورد جنبه پنهان شخصیت شما شنیده ام حقیقت داشته باشد که جای تاسف دارد، امیدوارم کلینت ایستوود 93 ساله کمک کند. پیشنهاد همکاری و سرمایه‌گذار و اسپانسر برای او باشید: «ظاهرا در سال‌های اخیر رابطه او با جنبه مالی یک فیلم (سرمایه‌گذار و اسپانسر) گرم‌تر و قوی‌تر شده است.»

او توضیح داد: زمانی که قرار بود در فیلم «آنجا، همان ساعت» حضور داشته باشید، درگیر یک فیلم لس آنجلسی (اسم فیلم یادم نیست) بودید و همه فکر می کردند آن فیلم ارزشش را ندارد. ” اثر پرویز پرستویی سپس به سراغ فیلم «مطرب» رفتید که دستمزد خوبی برای آن دریافت کردید و خوشبختانه تماشاگران آواز شما را دیدند.»

در ادامه این یادداشت الوند به موضوع همکاری با سرمایه گذار اشاره کرد و ادامه داد: شما پیشنهاد آورده اید سرمایه گذار را بیاورید. من اصلا آقای کندی نازنین را نمی شناختم. فیلمنامه را به او دادی تا بخواند و گفتی دو بار در یک شب خواند و خیلی دوست دارد در این فیلم حضور داشته باشد. ما قراردادها را می بندیم. شما بر سر دستمزد چانه زدید و 100 میلیون دلار بیشتر از آنچه که ما موافقت کردیم درخواست کردید و من چاره ای جز موافقت با حضور سرمایه گذار جدیدی نداشتم که حضورش می تواند موتور فیلم را روشن کند.

الوند همچنین درباره همکاری با اسپانسر پیشنهادی پرستویی و مشکلات مربوط به اکران این فیلم نوشت: او اسپانسر را هم پیشنهاد داد، اصلاً آنها را نمی شناختم، فیلم تمام شده است، درست بعد از جشنواره برادرم خسیار فوت کرد. که قسمتی از بدنم بود.مدتی نگران بودم.ضمن اینکه اکران فیلم ها همگی ناموفق بود.با آقای شایسته که از متخصصان حوزه تولید و پخش هستند مشورت کردیم و قرار شد منتظر بمانید تا وضعیت پروجکشن آماده شود.

او با صدای بلند گلایه کرد: فیلم «آنجا هم زمان» با ۷۰۰ میلیون تومان از آقای سرمایه‌گذار تولید نشد و دستمزد من برای سه کار نوشتن فیلمنامه، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم است. همچنین پنج درصد سهامم را به فارابی فروختم و خرج فیلم کردم. آقایان شایسته و قندی کاملا در جریان هستند. حالا یقه ام را درآوردی، چی؟ شما صد میلیون تومان خود را می خواهید. من آماده ارائه هستم. تمام سهم من از این فیلم متعلق به شما و آقای سرمایه گذار است. فقط تیتراژ فیلم را به مردم بدهید.

الوند همچنین در پاسخ به این قسمت از مقاله پرستویی درباره اینکه چگونه مدام در مراسم های مختلف شرکت می کند اما فرصت اکران فیلمش را ندارد، نوشت: از حضور من در مجالس و جشن تولد گفتی منظورت چیست، یک بار رفتم. به خانه هنرمند برای بزرگداشت آتیلا پسیانی عزیز و تو بودی و یک بار دیگر به مراسم یادبود کیومرث پوراحمد رفتم اما تو نبودی برای من تعجب آور بود تو همیشه سوگوار همه درگذشتگان بودی هنرمندان از خسرو شکیبایی تا ناصر ملک مطیعی.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم فیلم بعدی شما با کلینت ایستوود باشد. ما خسته ایم. نه من، چون بسیاری از همکارانم و شما از این سینما، از وضعیت فرافکنی، از خودانگیختگی و خودانگیختگی بازی خسته شده اید. تعجب میکنم چرا خسته نیستی به هر حال خسته نباشید باقی بقایتان سیروس الوند.

فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیروس الوند محصول سال 1396 و در بخش جانبی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما فرصت نمایش پیدا نکرد. عدم اکران این فیلم و تاخیر آن باعث شد تا پرویز پرستویی بازیگر اصلی فیلم اعتراضی به سیروس الوند بنویسد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا