اخبار روز

“کابوسو”، مرحوم؛ سگی که الهام بخش Dogecoin بود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاینکابوس(کابوسو)، سگی از نژاد شیبا اینو دوج کوین (دوج کوین) و چندین توکن میم دیگر که از تصویر آنها استفاده می شود، امروز در حدود 18 سالگی او مردند.

صاحب این سگ هنگام اعلام مرگ این سگ در وبلاگ شخصی خود گفت که کابوسو از سرطان خون و بیماری کبدی رنج می برد. زمان دقیق تولد کابوسو مشخص نیست، اما خانم ساتو سن او را حدود 18 سال تخمین زد.

داستان محبوبیت کابوسو در Dogecoin

در سال 2010، دو سال پس از پذیرش کابوسو، خانم ساتو، معلم، از حیوان خانگی خود عکس گرفت. او ابتدا این تصویر را در وبلاگ خود منتشر کرد، اما پس از آن مورد توجه کاربران در انجمن آنلاین Reddit قرار گرفت و به تدریج تبدیل به یک تصویر محبوب در سایر انجمن های آنلاین شد.

این تصویر همچنین بعداً به یک اثر هنری دیجیتال NFT تبدیل شد و به قیمت 4 میلیون دلار (3.1 میلیون پوند) فروخته شد. با این حال، محبوبیت واقعی کابوسو مربوط به Dogecoin است، یک ارز دیجیتال که در ابتدا به عنوان یک شوخی توسط دو مهندس نرم افزار ایجاد شد و اکنون هشتمین ارز دیجیتال با ارزش در جهان با ارزش بازار 23 میلیارد دلار است.

موفقیت DOGE باعث ایجاد مجموعه ای از توکن های با مضمون سگ مانند Shiba Inu (SHIB) و Floki (FLOKI) شد که از آن زمان تاکنون وجود داشته اند. یکی آنها به یکی از بزرگترین بخش های صنعت کریپتو تبدیل شده اند.

در حساب رسمی Dogecoin در مورد تأثیر این سگ در سراسر جهان غیرقابل اندازه گیری است. او موجودی بود که فقط شادی و عشق بی حد و حصر را می شناخت. “همه ما خوش شانس هستیم که او تأثیر داشت و زندگی ما را شکل داد.”

22272227

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا