اخبار روز سینما جهان

ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی

گزارش کردن بازتاب آنلاین، ژرار دوپاردیو روز گذشته در پاریس به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شد. وکیل این بازیگر 75 ساله فرانسوی گفت که وی دیروز (دوشنبه) خود را برای بازجویی به اتهام تجاوز جنسی دو زن به یکی از پاسگاه های پلیس پاریس معرفی کرد. گفته می شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم های اوست یکی به سال 2021 و دیگری به سال 2014 برمی گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، طبق گزارش رسانه های فرانسوی، زن اول در سال 2021 زمانی که به عنوان طراح صحنه در فیلم «درهای سبز» کار می کرد، او را به تجاوز متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمانی که «جادوگر» ساخته شد و سیامی در سال 2015 مورد حمله قرار گرفت.

دوپاردیو پیش از این در سال 2018 زمانی که 22 ساله بود، شکایتی رسمی و متهم به تجاوز جنسی بازیگر زن شارلوت آرنولد کرد. این پرونده همچنان باز است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال گذشته توسط هلن داراس، بازیگری مطرح شد که دوپاردیو را به دست زدن در طول فیلمبرداری فیلم در سال 2007 متهم کرد، اما به دلیل محدودیت های قانونی رد شد زیرا زمان زیادی از جنایت گذشته بود.

در آوریل سال گذشته، 13 زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به آزار جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام این اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه ای به روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: “من هرگز با یک زن بدرفتاری نکرده ام.”

این در حالی است که ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز از او حمایت کرد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا