اخبار فناوری و تکنولوژی

چگونه پیام های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟ + تحصیلات

به گزارش سایت طلا، گاهی ممکن است کاربران به دلایل مهمی نیاز به حذف پیام های واتس اپ خود داشته باشند. آیا راه قطعی برای این کار وجود دارد؟

اگر از کاربران پیام رسان واتس اپ هستید، باید بدانید که در حال حاضر هیچ روش رسمی برای خواندن پیام های حذف شده واتس اپ وجود ندارد. بدون شک قابلیت «حذف پیام ها» این پلتفرم در بین کاربران بسیار محبوب شده است، به خصوص زمانی که اشتباه تایپ می کنید. گیرنده پیام همیشه می خواهد بداند پیام حذف شده از فرستنده چه بوده است، بنابراین بیشتر مردم می خواهند بدانند چگونه پیام های حذف شده WhatsApp را بخوانند.

آنچه که قصد داریم به آن بپردازیم یک ویژگی یا ویژگی جدید واتس اپ نیست، بلکه یک ترفند ساده است. بنابراین با این گفته، تقریباً می توان تصور کرد که در مورد آن چیزی نشنیده اید. به احتمال زیاد، هنگامی که این ویژگی را پیدا کردید، آن را با دوستان خود به اشتراک نگذارید تا آنها نتوانند پیام های حذف شده شما را بخوانند.

نحوه خواندن پیام های حذف شده واتس اپ

به طور باورنکردنی تمام چت ها و مکالمات متنی شما در تلفن شما ذخیره می شود، می دانید کجا؟ برای دسترسی به همه پیام ها، باید از قابلیت پشتیبان گیری واتس اپ استفاده کنید. شما قطعاً همه چیز را در مورد پشتیبان گیری و کارهایی که می تواند انجام دهد می دانید.

بهتر است بدانید که اگر Backup and Restore را فعال کرده باشید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، اگر از اطلاعات شما در فضای ذخیره سازی ابری نسخه پشتیبان تهیه نشود، موفق نخواهید شد.

ساده ترین کار این است که WhatsApp را از تلفن خود حذف کنید. سپس دوباره برنامه را نصب کنید و وارد حساب فعلی خود شوید. وقتی سعی می‌کنید وارد سیستم شوید، برنامه از شما می‌خواهد اطلاعات پشتیبان قبلی خود، از جمله همه چت‌ها را بازیابی کنید. در این بخش می توانید هر محتوایی را که می خواهید بازیابی کنید.

لطفا توجه داشته باشید که قبل از اینکه واتس اپ فایل های پشتیبان خود را به روز کند، باید این کار را انجام دهید. زیرا تمام پیام های اصلی از فایل پشتیبان حذف می شوند. این روش در بیشتر موارد کار می کند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید پیام های حذف شده WhatsApp را بخوانید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا