اخبار روز سینما

عمو پورنگ با سریال «لالایی» می آید

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از آفتاب نیوز، سریال های تلویزیونی این روزها در راه هستند و همزمان چند سریال قدیمی با آثاری جدید از سینماها خارج می شوند.

با پیگیری های انجام شده این روزها 52 مجموعه تلویزیونی در مرحله پیش تولید و تولید هستند که توسط سیمافیلم تبلیغ می شود و تعدادی سریال نیز توسط برخی نهادها و ارگان های فرهنگی آماده پخش می شود. تلویزیون مثل همیشه

مثلا سریال فوتبالی «بوقچی» البته در سال های اخیر داریوش ارجمند و اکبر عبدی سریال «به سوی پیروزی» را با حال و هوای مافیای فوتبال پخش کرده بودند. یا «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی درباره دردها و مشکلات بازیکنان سرشناس، «سه پنج دو»، «آخرین بازی» و «لژیونر» در نقش سرمایه گذار و مافیای فوتبال از دیگر آثار فوتبالی منتشر شده است. . ساختار تلویزیون تاکنون مورد بحث قرار گرفته است.

البته این روزها «پرویز خان» نیز پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و اکران در تئاتر به شبکه داناشخانی آمد.

حال باید دید هدف «بوقچی» چیست و آیا صرفاً با پرداختن به «فوتبال» در یک نمایش، مخاطب را به هیجان می آورد یا به دنبال اهداف دیگری است؟

تصویربرداری این سریال در تهران ادامه دارد و پیگیری ها نشان می دهد که تصویربرداری سریال تا تیرماه ادامه خواهد داشت. این سریال به کارگردانی حسن حبیب زاده و گفته می شود توسط موسسه هنری سوره ساخته می شود. حسن پورشیرازی، امیر غفارمنش، آرش نوذری، امیر کربلایی زاده، شهره سلطانی، رامین ناصر نصیر و بسیاری دیگر از هنرمندان در این سریال ایفای نقش می کنند.

اما یکی دیگر از سریال هایی که شبکه های قدیمی تلویزیون به آن روی آورده اند، سریال فوق العاده داریوش فضیایی در حوزه کودک و نوجوان است که عمو پورنگ برای اولین بار در برنامه پخش سال خبر کوتاهی از آن داد. سریال «لالایی» که پس از مدت ها و البته فضایی متفاوت انتظار می رود دوباره احیا شود. یکی روی سکوهای تئاتر پخش خواهد شد.

تصویربرداری این سریال به کارگردانی احمد درویش علیپور که سال ها با داریوش فضیایی همکاری داشته و سریال «سرزمین بالش ها» را نیز از شبکه تلویزیونی وی پخش کرده است، این روزها به پایان می رسد و گروه تا پایان سال جاری در تهران مشغول به کار هستند. 2017. روز اردیبهشت ماهماه کاری به پایان می رسد. باید تو این سریال باشه یکی روی سکوهای تئاتر پخش خواهد شد.

امیر کربلایی زاده که مدت هاست خبری از او نیست و عمدتا به عنوان استندآپ کمدی و مربی تئاتر فعالیت می کند در این سریال حضور دارد و فرهاد بشارتی چندی پیش اعلام کرد که در این سریال حضور خواهد داشت. مطمئنا بازگشت داریوش فضیایی با سریالی در شبکه تلویزیونی پس از مدت ها را می توان به فال نیک گرفت چرا که شنیده ها حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.

سریال «لالایی» و نقش داریوش برقی با آثاری که تاکنون از او دیده شده و همچنین شخصیت عمو پورنگ متفاوت است. همچنین باید دید آیا او و هنرمندانی که در «محال گل و بلبل» و برخی از پروژه هایی که او و دوستانش داریوش فضیایی در آن حضور فعال دارند، می توانند اقبال را به کارهای محدود کودکان بازگردانند یا خیر. تئاتر

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا