اخبار روز

چگونه سود بانکی 33% دریافت کنم؟

پرتفوی با بهره ثابت با قابلیت سرمایه گذاری همزمان در چندین بانک و خرید اوراق قرضه دولتی تا سالیانه می باشد. 33 درصدی از سود یا درآمد کسب کنید.

پرتفوی با درآمد ثابت نوعی سبدگردانی انحصاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبد دارایی های کم ریسک مانند سپرده های بانکی، صندوق های بازنشستگی، اوراق قرضه دولتی و درصد کمی از طلا و غیره به دست می آید. سهام (در شرایط صعودی)، سود یا بازده بیش از سپرده های بانکی و حتی صندوق های بازنشستگی به ارمغان می آورد.

اکنون متوقف شده است ترنج دارایی های تحت مدیریت آن 230000 میلیارد ریال است و خدمات پرتفوی با درآمد ثابت را زیر نظر سازمان بورس ارائه می کند. بازده پرتفوی درآمد ثابت تنگرنگ حدود 33 درصد است و بسته به میزان تحمل ریسک مشتریان متفاوت است. برای مشاوره رایگان با شماره 02179326 تماس بگیرید یا از لینک “مدیریت سبد” انجام دادن.

مراحل ارزیابی ریسک و تشکیل پورتفولیوی بازنشستگی

تورنج طی فرآیندی میزان ریسک و بازده مورد انتظار سرمایه گذار را تعیین می کند و سپس با انتصاب یک سبدگردان اختصاصی، دارایی وی را به نام و مالکیت خود و تحت نظارت سازمان بورس سرمایه گذاری می کند. مراحل ساخت سبد بازنشستگی:

  • مشاوره و تعیین اهداف سرمایه گذاری
  • ارزیابی ریسک برای سرمایه گذاران
  • انعقاد قرارداد مدیریت پورتفولیو
  • کد ویژه سبد خرید را از سازمان بورس دریافت کنید
  • تخصیص دارایی های استراتژیک
  • با صلاحدید مدیر پرتفوی از کارگزار وام بگیرید

استقراض و افزایش سرمایه اولیه

همچنین امکان اخذ وام تحت مدیریت پورتفولیوی اختصاصی وجود دارد. مثلا اگر 20 میلیارد تومان همراه داشته باشید، بسته به ریسک خود می توانید درصدی وام دریافت کنید. به عنوان مثال اگر سرمایه گذار وام 30 درصدی دریافت کند، با سرمایه اولیه 26 میلیارد تومانی، پرتفوی خود را می سازد.

برای دریافت مشاوره رایگان روی صفحه کلیک کنیدمدیریت سبد “به خصوص نارنگی” را باز کنید یا با شماره 02179326 تماس بگیرید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا