اخبار روز سینما

چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟

با نزدیک شدن مراسم اسکار، جزئیات این مراسم بسیار مهم است. در ادامه به سوال چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟ پاسخ میدهیم.

مراسم اهدای جوایز اسکار 2023 در حالی که می‌شود که لیدی گاگا، سوپراستار آمریکایی که نمی‌تواند در مراسم اجرا کند، عذرخواهی کرد.

چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟

مراسم اهدای جوایز اسکار 2023

بهترین آهنگ اصلی خود با عنوان “Hold My Hand” از فیلم “Top Gun: Maverick” را در دالبی تئاتر در اسرکار 2023 اج. علت عذرخواهی ستاره از مراسمی که میلیون ها نفر بیننده، مشغله کاری کاری فیلمبرداری و در فیلمی جدید به نام «جوکر: جنون جنون» است که در آن نقش هارلی هارلی هارلی کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین کویین در جنون است.

خواننده عضو مراسم اسکار 2023 ریحانا است او در مراسم اهدای جوایز در 12 مارس آهنگ “Lift me up” را که فیلم “Black Panther: Wakanda Forever” خوانده شده است، اجرا شده است. قابل ذکر است که ریحانا آهنگی را در این مراسم اجرا می‌کند که نامزد اسکار بهترین ترانته است. او برای اولین بار در کارنامه کاری خود نامزد اسکار می‌شود.

نودوپنج دوره‌ جوایز، در 12 مارس 2023 در مراسمی توسط علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) در تئاتر دالبی لس‌آنجلس اهدا خواهد شد.

مراسم اسکار

خواننده عضو مراسم اسکار 2023

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا