اخبار روز سینما

نخستین تصویر رسمی از سوپرمن جیمز گان منتشر شد

«جیمز گان»، کارگردان فیلم سوپرمن (Superman) اثری از «دی‌سی»، اولین تصویر رسمی از «دیوید کورنسوت»، بازیگر اصلی فیلم را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

در فیلم سوپرمن «جیمز گان»، «دیوید کورنسوت» نقش این شخصیت را ایفا می‌کند و «ریچل برازناهان» نقش «لوییس لین» را بازی می‌کند. این فیلم قرار است در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) به نمایش درآید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تصویر رسمی از سوپرمن جیمز گان منتشر شد

در فیلم پرل (Pearl)، «دیوید کورنسوت» بازیگری که در سابقه خود، نقش‌های مختلفی داشته است، نقش «سوپرمن» یا «مرد پولادین» را ایفا می‌کند. او در این فیلم به‌عنوان شخصیت اصلی حضور دارد. همچنین، «ریچل برازناهان»، بازیگر برنده جایزه امی برای سریال خانم میزل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)، نقش «لوییس لین» را در این فیلم بازی می‌کند.

سوپرمن جیمز گان

در این فیلم نیز بازیگران دیگری نیز حضور خواهند داشت. «نیکلاس هولت» در نقش «لکس لوتر»، «آنتونی کاریگان»، ستاره سریال بری (Barry)، در نقش «متامورفو» (باستان‌شناس دنیای دی‌سی)، «اسکایلر جیزوندو» در نقش «جیمی اولسن»، «سارا سمپایو» در نقش «ایو تشماخر»، «ایزابلا مرسد» در نقش «هاک‌گرل»، «ادی گاتگی» در نقش «مستر تریفیک»، «ماریا گابریلا دفاریا» در نقش «مهندس»، «وندل پیرس» در نقش «پری وایت» (نویسنده دیلی پلنت) و «نیتان فیلیون» در نقش «گرین لنترن» ظاهر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ظاهر جدید سوپرمن «جیمز گان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا