اخبار روز

چه افرادی از سربازی معاف می شوند؟!/جزئیات

سرهنگ اسماعیل رجب زاده در تشریح این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس قانون نفرات برتر بازی های المپیک، بازی های جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک می توانند از معافیت سربازی بهره مند شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره معافیت سرباز قهرمان گفت: بر اساس قانون نفرات برتر مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک می توانند از معافیت سربازی بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ اسماعیل رجب زاده در تشریح این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس قانون نفرات برتر بازی های المپیک، بازی های جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک می توانند از معافیت سربازی بهره مند شوند.

وی افزود: ورزشکارانی که به دلیل همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غیر رسمی بودن رژیم غاصب صهیونیستی از رقابت با ورزشکاران آن ها در بازی های جهانی، آسیایی و المپیک امتناع می ورزند و احتمال برنده شدن این ورزشکاران به دلیل این تصمیم وجود دارد.  امکان قهرمانی این ورزشکاران وجود دارد و به خاطر ارج نهادن به تصمیم این افراد در صورت درخواست وزارت ورزش و تایید ستاد کل نیروهای مسلح مشمول تسهیلات مربوطه می باشد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی  گیلان گفت: مشمولان و خانواده هایشان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش و ایتا به نشانی khabaresabazi@ تماس حاصل نمایند. شما را با آخرین اخبار مرتبط به روز می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا