اخبار روز

چهره پنج بازیگر محبوب ترکیه ای/عکس

به گزارش خبرگزاری مگتو برخی از این بازیگران به دلیل حضور در فیلم‌ها و سریال‌های متعدد، پرکارترین بازیگران محسوب می‌شوند. احتمالا بسیاری از شما بازیگران پرکار Türkiye را با تماشای بسیاری از سریال های ترکی می شناسید.

به گزارش فرادید، بدیهی است که عوامل بسیاری مانند استعداد، فداکاری، تصمیمات درست و شانس در حرفه بازیگری نقش دارند.

در این مطلب به معرفی پرکارترین بازیگران زن ترکیه ای پرداخته ایم. بازیگرانی که به دلایل مختلف به شهرت رسیدند و فیلم ها و سریال های دیگری را نیز در کارنامه خود دارند.

برن ست

یکی یکی از معروف ترین و البته پربارترین بازیگران ترکیه ای برنست است. او در سال 1984 در آنکارا به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد. او بازیگری را از سال 1383 با سریال مرگ در عشق ما آغاز کرد و با بازی در سریال های عشق ممنوع (1387) و فاطما گل (1389) به شهرت جهانی دست یافت.

برنست در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله درد پاییز (2009)، بال‌های شب (2009)، فصل کرگدن (2012)، دنیای من (2013)، انتقام (2014)، ماه (2015)، محبت (محبت) ظاهر شده است. 2019) و آتیه (2020) ذکر شده است.

نوادگان آتاگل

106

نسلیهان آتاگول (زاده 20 اوت 1992) بازیگر محبوب و با استعداد ترکیه است. او در استانبول به دنیا آمد و در دبیرستان دخترانه بی اوغلو تحصیل کرد. آتاگول فعالیت بازیگری خود را در سال 2006 با سریال ترک برگ آغاز کرد.

نسلیهان عطاگل در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است که از معروف ترین آنها می توان به سریال های «عشق سیاه» و «فاتح حربیه» اشاره کرد. او به دلیل بازیگری قوی، چهره معصوم و شخصیت دوست داشتنی اش مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر جهان است. او در حال حاضر یکی او یکی از محبوب ترین و با استعدادترین بازیگران زن ترکیه است.

اوزدمیر عزیز

107

دمت اوزدمیر (زاده ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر محبوب و پرکار ترکیه است. او در استانبول به دنیا آمد و در دانشگاه سابانچی باله آموخت. اوزدمیر فعالیت بازیگری خود را در سال 2013 با سریال Sana Bir Sır Vereceğim آغاز کرد.

او با بازی در سریال های بوی توترنگی (1394)، پرنده سحرخیز (2018) و نعم من فرح (2023) به شهرت جهانی رسید. این بازیگر معروف ترکیه ای این روزها با بازی در نقش یک زن ایرانی به نام فرح در سریال «اسم من فرح است» در ایران بسیار محبوب شده است.

او به خاطر بازی های شاد و سرزنده، انرژی مثبت و چهره زیبایش مورد علاقه بسیاری از مردم جهان است. اوزدمیر همچنین جوایز متعددی از جمله جوایز بهترین بازیگر زن در جشنواره های مختلف دریافت کرده است.

بورجو برجک

108

Borjo Biricik (زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۸۹) بازیگر محبوب و با استعداد ترکیه است. وی متولد شهر ایلمانی و فارغ التحصیل رشته باستان شناسی از دانشگاه اژه است. بیرجیک بازیگری را از سال 2006 آغاز کرد، اما آغاز درخشش او سریال افتخار در سال 2014 بود.

پس از آن بورجو در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله «آواز زندگی»، «کلاغ» و «دختری پشت پنجره» بازی کرد و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. ایفای نقشی با چهره ای متفاوت در سریال فاطما نیز یکی از معروف ترین سریال هایی است که وی در آن ایفای نقش کرده است. او برای نقش نالان در سریال محبوب «دختری در پنجره» جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام سال را از انجمن روزنامه نگاران دریافت کرد.

هانده ارچل

109

Hande Ercel (زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر محبوب و زیبای ترکیه ای است. او در بندرما به دنیا آمد و در دانشگاه معمار سنان هنرهای سنتی ترکیه را آموخت. این بازیگر با بازی در نقش سلین در سریال «دختران خورشید» شناخته شد و در سریال های زیادی بازی کرد. او این روزها بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام را در بین بازیگران ترکیه ای دارد.

از معروف ترین سریال های هانده ارچل می توان به «عشق تغییر نمی کند»، «مروارید سیاه»، «عزیزم»، «هلکه»، «تو من را زدی» و «کس دیگری» اشاره کرد. اگرچه کیفیت بازیگری هانده ارچل چندان بالا نیست، اما به دلیل زیبایی و محبوبیتش در سراسر جهان، او را یکی از پرکارترین بازیگران زن ترکیه می دانند.

این بازیگر ترکیه ای در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی محصول مشترک ترکیه و ایران نیز نقش کیمیا خاتون دختر مولانا را بازی کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا