اخبار روز سینما

با دیدن چهره واقعی طناز طباطبایی شوکه می شوید!/عکس

 طناز طباطبایی یکی از بازیگران سرشناس سینماست که اکنون ۴۰ سال سن دارد. طناز طباطبایی فعالیت سینمایی خود را با دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. طناز طباطبایی برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. طناز طباطبایی مجرد است. طناز طباطبایی ربطی به بهنوش طباطبایی ندارد.

اولین نقش آفرینی طناز طباطبایی در 17 سالگی در سریال «ذبیح» بود.

ویدیویی از این سریال پس از سال ها در اینترنت دست به دست شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

طناز طباطبایی یکی از بازیگرانی است که جدا از بازی های خوبش به خاطر چهره زیبایش نیز شهرت دارد و طرفداران زیادی دارد.

شاید برای طرفداران این بازیگر که عکس قبل از جراحی بینی او را ندیده اند جالب باشد.

البته خانم طباطبایی قبل از عمل زیبا به نظر می رسید. این عکس را ببینید.

با دیدن چهره واقعی طناز طباطبایی شوکه می شوید!/عکسبا دیدن چهره واقعی طناز طباطبایی شوکه می شوید!/عکس

طناز طباطبایی با کت و شلوار سفید در ونیز

عوامل و عوامل فیلم «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و تهیه کنندگی هومان سیدی پیش از نمایش این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان ایستادند.

فیلم «بی رؤیا» ساخته آرین وزیر دفتری که در بخش افق‌های اکسترا جشنواره ونیز  ۲۰۲۲ پذیرفته شده طی روزها ۶ و ۷ سپتامبر (۱۵ و ۱۶ شهریور) ۵ نمایش در جشنواره ونیز خواهد داشت و نخستین نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و فعالان سینما از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (۱۵ شهریور) به وقت محلی در سالن «Sala Giardino» خواهد بود و نخستین نمایش عمومی فیلم نیز در همین روز و از ساعت ۲۱ در این سالن «Sala Giardino» رقم خواهد خورد.

طناز طباطبایی، شادی کرم‌رودی (بازیگران)، آرین وزیر دفتری (کارگردان) و هومن سیدی (تهیه‌کننده) از عوامل اصلی «بی‌رویا» هستند که ساعاتی قبل مقابل دوربین عکاسان در ونیز رفتند.

طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی کرم رودی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری هستند و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده هومن سیدی است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بی رویا» آمده است: ملاقات رویا  رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، شروع اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است…

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا